Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Martin • Praha (ČR - kraj Praha)

Komentář

Přejít na komentáře

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • PC --
Předem upozorňuji, že jde o čistě subjektivní názor. V případě COD4 totiž nejsem schopen objektivity, protože můj názor se jak vidno příliš odlišuje od zbytku hráčské společnosti.

Hra je pro mnohé především singleplayerovka a proto by se dala očekávat pořádně promakaná kampaň sršící nápady a především zábavou. Tak nějak mi zde všechno schází. Celkově na mě single působí jako umytý, navoněný a pěkně oblečený Quasimodo. Ten hrb se prostě nezapře. Žádná umělá inteligence, pouze skripty. Situace a úkoly, které už každý kdo hrál předešlé díly viděl. Prostřílej se tam (po cestě vyhoď to a ono do vzduchu), prohledej to tam, nic nenajdi, prostřílej se k místu extrakce. Všechen ten šmejd je ale velmi vkusně presentován. Drifingy jsou dobře zpracované, dabing je vynikající, grafika dobře provedená a nenáročná. Bohužel obsah jaksi není hodný tříáčkového titulu. Takový FEAR 2 má tu svou umělou intelgenci, která u mě hru vyšvihne značně vysoko, COD4 toho v singleplayer kampani moc nenabídne. Pár dobrých momentek (mise v Černobylu, atomovka) hru nezachrání.

Pro mě je ale COD4 především o multiplayeru, který jsem měl tu čest vyzkoušet až letos a peněz rozhodně nelituji. Mapy jsem z počátku považoval za zbastlený bordel, ale časem, jak je člověk pochopí a naučí se jimi intuitivně probíhat, je to skvělé (samozřejmě krom map Shipment a Killhouse, které považuji za odpad). Šest herních módů, ze kterých se bohužel hrají vesměs jen tři - FFA, TDM a Search and Destroy. Kámen úrazu ale přichází se zbraněmi a perky. M4 je neskutečný šmejd, M16 kvůli vyvážení osekaná o automat, o G36 a M14 radši ani nemluvě, proto pro mě zůstává jedinou hratelnou útočnou puškou AK-47. V ostatních kategoriích už to takové katastrofa není. Chápu, že se IW chtěli zavděčit širšímu publiku aby měl každý možnost si vybrat a proto to nakonec nepovažuji na TAKOVÝ nedostatek. Za skutečný nedostatek ale považuji přítomnost LMGs a stacionárních zbraní ve hře. A pak přicházejí na řadu perky. Osobně bych rád znal tu chorou mysl, která vymyslela perky Last Stand a Martyrdom a majiteli bych nandal pár na solat aby si takové nápady příště rozmyslel. Ve finále ale stejně všichni skončí u Stopping Power (krom AK-47, které je pohodlně hratelné i bez něj) a Deep Impact (popř. Steady Aim).
+10