Homeworld ve sve dobe byla absolutne famozni strategie. Samozrejme, dnes jiz jeji lesk neni takovy jako byval, ale v dobe kdy jsem ji videl poprve jsem byl ze hry nadsen. Letky malych stihacek mohli vytvaret perfektni a hlavne pouzitelne formace, vyborna byla Claw, jak vizualne, tak svoji efektivnosti. Tezeni surovin z asteroidu a pendlovani tezebnich lodi bylo vyborne vyresene. Kapitolou sama pro sebe byli obrovske krizniky, ke kterym jste se postupem casu dostali a ktere jste nasledne mohli vylepsovat... Lode s vama sli od mise k misi, postupem casu jste si svoji armadu oblibili. O to vice pro me bylo tezsi, tusim v predposledni misi, zajistit ochranu materske lode (ktera se nepohybovala). V momente kdy na ni letelo opravdu obrovske mnozstvi asteoridu jsem postavil veskere sve velke krizniky pred svoji materskou lod a nicil laserama asteoridy jak to slo. A v momente jak to neslo, stavel jsem jim do cesty nekolik misi piplane a vylepsovane krizniky, ktere pod naporem asteoridu pokladali sve vlastni zivoty za zivot vlastni materske lode... Dokonalost. Pokud si i dnes chcete zahrat vybornou vesmirnou strategii, vrele doporucuji prave Homeworld...
+5
+6
−1
Pro: Audiovizualni zpracovani, pribeh, prenaseni jednotek z mise do mise, ovladani
Proti: Pouze par drobnosti, ktere hru nijak neovlivnuji....