Spousta vývoje a slibů ano, ale hra na 60% rozhodně ne..
Pokud bych si odmyslel bublinu J. Romera, čekání a ty kecy a soustředil se na věc nezaujatě, nehodnotil bych Daikatanu nikdy tak nízko.. Daikatana v samotném testu trpěla především z prvního dojmu hraní, z první epizody, která byla skutečně, ale skutečně naprosto otřesná..Kovové žabičky, deštivé počasí v nejiném než zeleném prostředí bez ničeho..Vyloženě jako provokace vývojáře.
Pokud vezmu ovšem takovou sérii Halo, v každém díle bych našel alespon 5 misí, které svou kvalitou jdou ještě pod úroven kvality 1. epizody Daikatany a přesto o nich koluje nezlomná pověst spásy Xboxu a nejlepších her všech dob za ještě vydatnějšího HYPE od vývojáře.
Osobně jsem Daikatanu dohrál a nevzpomínám na ní tolik s opovržením, jako spíš s údivem nad neuvěřitelně propracovaným designem každého detailu hry, po okamžitém skončení 1. epizody. Jestli Romera za něco pochválit, tak rozhodně tedy za jeho ukázkové nadání v level-designu, to co totiž Daikatana předvedla po tom počátečním úletu, vzpomenme si všichni, kdo se tam dostal, bylo vážně nevídané. O to víc to nikdo moc nechápal, proč to nemohlo být hned, že?
Pokud bych si odmyslel bublinu J. Romera, čekání a ty kecy a soustředil se na věc nezaujatě, nehodnotil bych Daikatanu nikdy tak nízko.. Daikatana v samotném testu trpěla především z prvního dojmu hraní, z první epizody, která byla skutečně, ale skutečně naprosto otřesná..Kovové žabičky, deštivé počasí v nejiném než zeleném prostředí bez ničeho..Vyloženě jako provokace vývojáře.
Pokud vezmu ovšem takovou sérii Halo, v každém díle bych našel alespon 5 misí, které svou kvalitou jdou ještě pod úroven kvality 1. epizody Daikatany a přesto o nich koluje nezlomná pověst spásy Xboxu a nejlepších her všech dob za ještě vydatnějšího HYPE od vývojáře.
Osobně jsem Daikatanu dohrál a nevzpomínám na ní tolik s opovržením, jako spíš s údivem nad neuvěřitelně propracovaným designem každého detailu hry, po okamžitém skončení 1. epizody. Jestli Romera za něco pochválit, tak rozhodně tedy za jeho ukázkové nadání v level-designu, to co totiž Daikatana předvedla po tom počátečním úletu, vzpomenme si všichni, kdo se tam dostal, bylo vážně nevídané. O to víc to nikdo moc nechápal, proč to nemohlo být hned, že?
Pro: opravdu nádherný design, který po 1. epizodě, nadzvedával celou hru, natažená délka hry, zbraně po 1. epizodě
Proti: AI sidekicků, příšerná 1. epizoda a...Dál už to znaj asi všichni