Konečně SCI-FI s klasickým scénářem opuštěnýho maníka na nepřátelské lodi. Se slzou v oku vzpomínám na System Shock...
Ze začátku mi Dead Space moc nesedl. Přišlo mi, že se za každou cenu snaží bejt atmosférickej. Hlasy v pozadí, výkřiky, okamžiky kdy se MÁTE leknout. Všechno mi přišlo strašně prvoplánový. Tenhle pocit se naštěstí s odehranou dobou vytratil. Ne že bych byl furt vyděšenej, ale člověk se rád naladí na to co má rád a lecos odpouští. Opravdových lekacích momentů zas tolik není, ale čím dál se na Ishimuře dostávete tím více atmosféra houstne. Příběh by mohl být dotaženější, ale stačí to a je to fajn. Klasický bečkový scénář (ale komu to vadí že).
Prostředí je navržené realisticky, tak jak byste na vesmírné lodi čakali. Moc se mi líbil beztížnej stav a stejně skvěle zpracované vakuum. Vykouslá planeta nemá obdoby. Tenhle obraz si budu pamatovat asi dlouho. Zbraně jsou dobré dvě. Skvělá základní (do ničeho jiného se ani nevyplatí investovat) a na tužší šmejdy "provazová zbraň" (stupidní název). Jo a pak ještě ta pila. S tou byla celkem sranda. Víc nestojí za řeč. Potvory jsou zábavné a i když se časem opakují vůbec mi to nevadilo. Jsou tak nějak pěkně namíchané. Závěřečnej boss byl ale zklamání. Lehkej a nudnej. Celkově mi hra přišla lehká. Snad v Levlu jsem četl jak je Dead Space hra, kde budete furt umírat. No nevim, asi jsem otrlej a extrémě drsnej, ale hrou jsem prošel na můj vkus moc snadno. Jestli jsem chípnul pětkrát? Příště zkusím zvednout obtížnost. I peněz bylo možná až moc. Na jednu stranu dobrej nápad s uzlama. Myslim jejich nenávratnost, ale zas když jich ve výsledku máte relativní dostatek, tak se to trochu míjí účinkem. Co mě naopak přišlo jako dobrý nápad je, že když používáte nějakou zbraň nacházíte pak náboje víceméně jen do ní (resp. do třech co máte) Je to nenásilné a člověk se nemusí tahat s municí kterou nevyužívá. Trošku cheat, ale užitečnej.
Zmiňovanej pohled zezadu zboku mi až tak nevadil. Nikdo mi sice nevymluví, že je to další konzoloidní blbost (no offence), ale OK zvykl jsem si a problémy neměl a to i když jsem to hrál 5:4. Celkově moc příjemné překvapení. Víc her s podobnou tematikou. Hlavně sakra už ten SYSTEM SHOCK 3...
Ze začátku mi Dead Space moc nesedl. Přišlo mi, že se za každou cenu snaží bejt atmosférickej. Hlasy v pozadí, výkřiky, okamžiky kdy se MÁTE leknout. Všechno mi přišlo strašně prvoplánový. Tenhle pocit se naštěstí s odehranou dobou vytratil. Ne že bych byl furt vyděšenej, ale člověk se rád naladí na to co má rád a lecos odpouští. Opravdových lekacích momentů zas tolik není, ale čím dál se na Ishimuře dostávete tím více atmosféra houstne. Příběh by mohl být dotaženější, ale stačí to a je to fajn. Klasický bečkový scénář (ale komu to vadí že).
Prostředí je navržené realisticky, tak jak byste na vesmírné lodi čakali. Moc se mi líbil beztížnej stav a stejně skvěle zpracované vakuum. Vykouslá planeta nemá obdoby. Tenhle obraz si budu pamatovat asi dlouho. Zbraně jsou dobré dvě. Skvělá základní (do ničeho jiného se ani nevyplatí investovat) a na tužší šmejdy "provazová zbraň" (stupidní název). Jo a pak ještě ta pila. S tou byla celkem sranda. Víc nestojí za řeč. Potvory jsou zábavné a i když se časem opakují vůbec mi to nevadilo. Jsou tak nějak pěkně namíchané. Závěřečnej boss byl ale zklamání. Lehkej a nudnej. Celkově mi hra přišla lehká. Snad v Levlu jsem četl jak je Dead Space hra, kde budete furt umírat. No nevim, asi jsem otrlej a extrémě drsnej, ale hrou jsem prošel na můj vkus moc snadno. Jestli jsem chípnul pětkrát? Příště zkusím zvednout obtížnost. I peněz bylo možná až moc. Na jednu stranu dobrej nápad s uzlama. Myslim jejich nenávratnost, ale zas když jich ve výsledku máte relativní dostatek, tak se to trochu míjí účinkem. Co mě naopak přišlo jako dobrý nápad je, že když používáte nějakou zbraň nacházíte pak náboje víceméně jen do ní (resp. do třech co máte) Je to nenásilné a člověk se nemusí tahat s municí kterou nevyužívá. Trošku cheat, ale užitečnej.
Zmiňovanej pohled zezadu zboku mi až tak nevadil. Nikdo mi sice nevymluví, že je to další konzoloidní blbost (no offence), ale OK zvykl jsem si a problémy neměl a to i když jsem to hrál 5:4. Celkově moc příjemné překvapení. Víc her s podobnou tematikou. Hlavně sakra už ten SYSTEM SHOCK 3...
Pro: SCI-FI, sám na lodi, temná atmosféra, vykouslá planeta, beztížnej stav a vakuum
Proti: Ukazatel cesty!!!, ze začátku se snaží za každou cenu zalíbit, hodně nevýrazné charaktery ostatních postav