Začnu zeširoka. Osobně diablovky jakéhokoli druhu moc nepreferuju a ikdyž hraju už 14-15 let, tak samotné Diablo mne úplně minulo. První akční RPG, které jsem zkusil byl Titan Quest a ten mě nadchnul.
Bohužel jsem spíše sci-fisticky zaměřený a tak mi SS přišlo jako vhodnější...no co říct, nebyl.
Příběh má být asi strhující a není, prostředí je až žalostně stereotipní, což se dá na jednu stranu pochopit, ale i kolonostická loď může vypadat různoroději, případně by nějaké mise úplně mimo lodi nebyla na škodu. Ta jediná, odehrávající se ve volném vesmíru to nezachrání :-(
Interakce prostředí je až směšná. Sice reaguje prakticky všechno, ale i sebevětší bedna se zásobama váží a chová se jako nafukovací balónek, takže není problém tlačit před sebou chodbou 20 beden rozměru 2x2x2m. Zase na druhou stranu fyzika funguje jak má.
Grafika samotná je vcelku ucházející, nepřekvapí a ani neurazí.
Nepřátel není až tak moc, spíše různé variace, ale jejich "stereotip" prakticky nevadí. Co zamrzí, jsou zkušenosti, které nezískáváte ze zabíjení, jako u všech ostatních akčních RPG, ale pouze za splnění úkolu a vždy po dvou bodech. Ty zainvestujete do dvou druhů dovedností, bojových a technických. Samotné vylepšování statistik se děje na "pracovních stolech", kde zpracováváte součástky. Ty sbíráte z padlých nepřátel, z rozbitých beden, ze všeho možného a prakticky je jich tolik, že ani šetřit nemusíte. Za chvíli je z Vás stroj na zabíjení a hrou procházíte jako nůž máslem.
Mimochodem se tím strojem opravdu stát můžete. Po celé lodi nacházíte kyberimplantáty. Jejich instalací ztrácíte kus "lidství", což prý má vliv na jednání s ostatní posádkou, ale moc jsem si toho nevšiml a navíc jsem vypadal stylově.
Co mne ale rozladilo, byla samotná délky hry. Opět se vracím k tomu, že loď není/nemusí moc velká, ale tady přišel konec jako blesk z čistého nebe.
Celkově tohle neumím doporučit, ale momentální cena 199kč je na občasné odreagování ucházející.
Bohužel jsem spíše sci-fisticky zaměřený a tak mi SS přišlo jako vhodnější...no co říct, nebyl.
Příběh má být asi strhující a není, prostředí je až žalostně stereotipní, což se dá na jednu stranu pochopit, ale i kolonostická loď může vypadat různoroději, případně by nějaké mise úplně mimo lodi nebyla na škodu. Ta jediná, odehrávající se ve volném vesmíru to nezachrání :-(
Interakce prostředí je až směšná. Sice reaguje prakticky všechno, ale i sebevětší bedna se zásobama váží a chová se jako nafukovací balónek, takže není problém tlačit před sebou chodbou 20 beden rozměru 2x2x2m. Zase na druhou stranu fyzika funguje jak má.
Grafika samotná je vcelku ucházející, nepřekvapí a ani neurazí.
Nepřátel není až tak moc, spíše různé variace, ale jejich "stereotip" prakticky nevadí. Co zamrzí, jsou zkušenosti, které nezískáváte ze zabíjení, jako u všech ostatních akčních RPG, ale pouze za splnění úkolu a vždy po dvou bodech. Ty zainvestujete do dvou druhů dovedností, bojových a technických. Samotné vylepšování statistik se děje na "pracovních stolech", kde zpracováváte součástky. Ty sbíráte z padlých nepřátel, z rozbitých beden, ze všeho možného a prakticky je jich tolik, že ani šetřit nemusíte. Za chvíli je z Vás stroj na zabíjení a hrou procházíte jako nůž máslem.
Mimochodem se tím strojem opravdu stát můžete. Po celé lodi nacházíte kyberimplantáty. Jejich instalací ztrácíte kus "lidství", což prý má vliv na jednání s ostatní posádkou, ale moc jsem si toho nevšiml a navíc jsem vypadal stylově.
Co mne ale rozladilo, byla samotná délky hry. Opět se vracím k tomu, že loď není/nemusí moc velká, ale tady přišel konec jako blesk z čistého nebe.
Celkově tohle neumím doporučit, ale momentální cena 199kč je na občasné odreagování ucházející.
Pro: ani nevím
Proti: fyzika, stereotip, délka