Datadisk na jednu z největších návykovek, kterou jsem kdy hrál, na sebe nenechal dlouho čekat a ve výsledku mě rozhodně nezklamal. Vývojáři zlepšili téměř všechno, na co jsem v původním KB nadával - boje s mnohem slabším soupeřem lze přeskočit, urychlilo se cestování, obtížnost už nebyla tak přemrštěná (i když jsem hrál kvůli nedostatku času na easy).
Amélii jsem si rychle oblíbil a stejně tak jejího dráčka, kterého nedlouho po startu získá. Právě díky němu jsem častokrát vítězil beze ztrát i v soubojích s podstatně silnějším soupeřem. I když jsem využíval de facto pouze dvě jeho nejmocnější schopnosti a takovou kamennou stěnu nebo posily z vajíčka jsem nevyužil ani jednou.
Celá země, po které Amélie cestuje, je rozdělena na spoustu malých ostrovů, z nichž některé jsou i nepovinné (sám jsem minimálně jeden úplně vynechal). Toto rozdělení na ostrovy kvituji s povděkem, protože rozhloha už není tak veliká, aby prostředí začalo nudit nebo abyste se k zadavateli questu vraceli pro odměnu půl hodiny. Vše je tak pěkně přehledné, tematicky rozdělené (piráti, elfové, peklo, trpaslíci, ...) a graficky a designově téměř dokonalé.
Právě vynikající detailní grafika a povedený design je to, co mě u hry drželo a nepustilo až do dohrání. Přestože od minula je novinek co by se za nehet vešlo a drtivá většina věcí je víceméně stále to samé, hraje se to prostě skvěle. A to se počítá.
Nedostatků je jen pár. Stále mizerný pathfinding, kdy se Amélie zasekla o sebemenší překážku, pokud jsem ji poslal jen trošku dál. Dále malá využitelnost peněz - ke konci jsem měl nějakých deset miliónů zlatých bez možnosti je rozumě utratit (maximálně za runy, které jsem ale stejně vůbec nepotřeboval).
Amélii jsem si rychle oblíbil a stejně tak jejího dráčka, kterého nedlouho po startu získá. Právě díky němu jsem častokrát vítězil beze ztrát i v soubojích s podstatně silnějším soupeřem. I když jsem využíval de facto pouze dvě jeho nejmocnější schopnosti a takovou kamennou stěnu nebo posily z vajíčka jsem nevyužil ani jednou.
Celá země, po které Amélie cestuje, je rozdělena na spoustu malých ostrovů, z nichž některé jsou i nepovinné (sám jsem minimálně jeden úplně vynechal). Toto rozdělení na ostrovy kvituji s povděkem, protože rozhloha už není tak veliká, aby prostředí začalo nudit nebo abyste se k zadavateli questu vraceli pro odměnu půl hodiny. Vše je tak pěkně přehledné, tematicky rozdělené (piráti, elfové, peklo, trpaslíci, ...) a graficky a designově téměř dokonalé.
Právě vynikající detailní grafika a povedený design je to, co mě u hry drželo a nepustilo až do dohrání. Přestože od minula je novinek co by se za nehet vešlo a drtivá většina věcí je víceméně stále to samé, hraje se to prostě skvěle. A to se počítá.
Nedostatků je jen pár. Stále mizerný pathfinding, kdy se Amélie zasekla o sebemenší překážku, pokud jsem ji poslal jen trošku dál. Dále malá využitelnost peněz - ke konci jsem měl nějakých deset miliónů zlatých bez možnosti je rozumě utratit (maximálně za runy, které jsem ale stejně vůbec nepotřeboval).
Pro: Skvělá grafika a design prostředí; spousta vylepšení; návyková hratelnost.
Proti: Stále horší pathfinding; malá využitelnost peněz; několik dalších drobností.