Pockal jsem si na cestinu od Mrazika a dal se do hrani. Prvni "kapitola" se nehraje spatne. Hra vas vede za rucicku. Dostanete ukol, v deniku u nej lze aktivovat oznaceni na mape a jeste mate pro jistotu kouzlo havrana, ktery by mel letet pred vama a dovest vas na misto, abyste snad nezabloudili. Pricemz jdete treba lesem, ale ve kterem jsou dve pesinky a zabloudit tedy neni kam (s pesinky nelze odejit). Prislo mi to zvlastni, ale pohodlne a dokonce me to ani jako stareho harcovnika RPG neurazelo. Proste jsem si chodil, kydlil, leveloval. Pohoda. A pak to prislo.....
Dostanete se do Benatek. Herni cas zacina byt natahovan stylem: dojdi rict klukovi, kluk vzkaze zpet a vy zas zpet ke klukovi. To cele je pul kilometrova nezazivna prochazka. Prvni velike minus. Pak zacne design urovni rust vertikalne. Kdy sice mate na mape vyznacen bod ukolu, ale netusite na jakem "podlazi" to opravdu je. Kouzlo "havrane doved na misto" zafunguje naprosto uzasne. Vykouzlite a Havran se suse vyda po primce na misto urceni skrz barak, zed, strom apod... Poprve me tahle chyba fakt sejmula a smal jsem se jako blazen. Kdyz ale pak Benatky pritvrdi a design urovni se zvrhne ve vertikalni dusevni poruchu, humor prejde.
Pribeh, ktery ma petencial se za chvili ztrati v imbecilnim: Odemkne se nova ctvrt mesta, jse v nem nula. Musite ziskat reputaci lidi. Ty pak zadaj ukoly, ktere posunou v deji a tak furt dokola.
Vrchol vseho jsou imbecility typu: Kdyz mate/najdete brneni, tak vam jakoze nesedi a musite rict kovari aby vam to za poplatek (mastnej jak prase) upravil na vasi velikost (potud v poho). Jeden takovej kovar je v rodny vesnici a touzi po tom mit kovarnu primo v Benatkach. V urcite fazi hry mu ji sezenete a date za ni 2000 zlataku, aby ji mohl mit.
V te dobe disponujete priblizne ~3900 zlataky, takze dobra pulka padne za kovarnu. Splneno, parada. Jdete za nastehovanym kovarem a ten vede uzasnej proslov, jak je vam vdecnej, jak vam do smrti nezapomene atd atd... pak date u nej volbu upravit brneni na vasi velikost a frajer si rekne 2000 gold bez jakehokoli komentare. Sem myslel ze ho v tu chvili zabiju. V tomto duchu je tam spousta veci. Kazdej je vdecnej, ale prachy chtej porad stejny...
Zabil jsem dva prisluhovace hlavniho zaporaka (dva bosse) a dostal se do prostred Bentek, kde designer urovni asi zesilel. Na oko pekne, ale najit v tom vertikalnim bordelu plnem ochozu a mostu nejakej barak je silenstvi. Ono to nakonec jde, ale je strasna pruda, kdyz potrebujete do dveri, ktere jsou dvacet metru vzdusnou carou a musite kvuli tomu obihat tri mosty. Souboje v ulicich mesta se zacinaji mnozit a stavaji se ultra nudnymi. Kazda mrtvola ma u sebe max 30 zlataku... a motivace se vytraci.
To same predmety ve hre. Truhly jsou vetsinou zamcene a je v nich prd. Obvykle dva predmety: svicen a 20 zlatych. Odemykani pres pametovy test, kdy vam dva duchove ukazou poradi pohybu paklicu a vy to mate zopakovat... po desatem zamku na pest.
Takze to shrnu. Prvni den jsem to hral s radosti a chrochtal si blahem. Mel jsem radost, ze me to vede za rucicku a ze u hry fakt prijemne relaxuju. Jakmile jsem se dostal do Benatek, tak nastalo bloudici peklo a po treti ctvrti v Benatkach uz bych musel bejt masochista abych v tom pokracoval.
Dostanete se do Benatek. Herni cas zacina byt natahovan stylem: dojdi rict klukovi, kluk vzkaze zpet a vy zas zpet ke klukovi. To cele je pul kilometrova nezazivna prochazka. Prvni velike minus. Pak zacne design urovni rust vertikalne. Kdy sice mate na mape vyznacen bod ukolu, ale netusite na jakem "podlazi" to opravdu je. Kouzlo "havrane doved na misto" zafunguje naprosto uzasne. Vykouzlite a Havran se suse vyda po primce na misto urceni skrz barak, zed, strom apod... Poprve me tahle chyba fakt sejmula a smal jsem se jako blazen. Kdyz ale pak Benatky pritvrdi a design urovni se zvrhne ve vertikalni dusevni poruchu, humor prejde.
Pribeh, ktery ma petencial se za chvili ztrati v imbecilnim: Odemkne se nova ctvrt mesta, jse v nem nula. Musite ziskat reputaci lidi. Ty pak zadaj ukoly, ktere posunou v deji a tak furt dokola.
Vrchol vseho jsou imbecility typu: Kdyz mate/najdete brneni, tak vam jakoze nesedi a musite rict kovari aby vam to za poplatek (mastnej jak prase) upravil na vasi velikost (potud v poho). Jeden takovej kovar je v rodny vesnici a touzi po tom mit kovarnu primo v Benatkach. V urcite fazi hry mu ji sezenete a date za ni 2000 zlataku, aby ji mohl mit.
V te dobe disponujete priblizne ~3900 zlataky, takze dobra pulka padne za kovarnu. Splneno, parada. Jdete za nastehovanym kovarem a ten vede uzasnej proslov, jak je vam vdecnej, jak vam do smrti nezapomene atd atd... pak date u nej volbu upravit brneni na vasi velikost a frajer si rekne 2000 gold bez jakehokoli komentare. Sem myslel ze ho v tu chvili zabiju. V tomto duchu je tam spousta veci. Kazdej je vdecnej, ale prachy chtej porad stejny...
Zabil jsem dva prisluhovace hlavniho zaporaka (dva bosse) a dostal se do prostred Bentek, kde designer urovni asi zesilel. Na oko pekne, ale najit v tom vertikalnim bordelu plnem ochozu a mostu nejakej barak je silenstvi. Ono to nakonec jde, ale je strasna pruda, kdyz potrebujete do dveri, ktere jsou dvacet metru vzdusnou carou a musite kvuli tomu obihat tri mosty. Souboje v ulicich mesta se zacinaji mnozit a stavaji se ultra nudnymi. Kazda mrtvola ma u sebe max 30 zlataku... a motivace se vytraci.
To same predmety ve hre. Truhly jsou vetsinou zamcene a je v nich prd. Obvykle dva predmety: svicen a 20 zlatych. Odemykani pres pametovy test, kdy vam dva duchove ukazou poradi pohybu paklicu a vy to mate zopakovat... po desatem zamku na pest.
Takze to shrnu. Prvni den jsem to hral s radosti a chrochtal si blahem. Mel jsem radost, ze me to vede za rucicku a ze u hry fakt prijemne relaxuju. Jakmile jsem se dostal do Benatek, tak nastalo bloudici peklo a po treti ctvrti v Benatkach uz bych musel bejt masochista abych v tom pokracoval.
Pro: Grafika libiva, Nez se dostanete do Benatek, tak hodne zabavne
Proti: Grafika narocna, V benatkach se designer urovni zblaznil.