Pěkná ukázka toho, jak neustálé zjednodušování her (především nejvíce vidno u RPG titulů) degraduje herní průmysl a doufám, že se komerční tituly nikdy nedostanou tak daleko, že jakákoliv interakce hráče bude nulová, stejně jako v Progress Questu. (byť většina k tomu nemá daleko)
Nápad to ovšem není tak úplně špatný, a kdyby alespoň nabízel minimální interakci (třeba možnost dát svému hrdinovi nějakou radu, ovšem bylo by již na něm, zdali se jí bude řídit nebo ne, popř. trochu se o svého hrdinu starat), mohl by tento systém být možná i docela zajímavý a možná bych tak měl i větší radost ze sledování toho, co můj hero v mé nepřítomnosti zase provedl a hlavně bych měl ten dobrý pocit, že něco ovlivňuji bez "zbytečného" klikání myší jako v Diablu:).
Nápad to ovšem není tak úplně špatný, a kdyby alespoň nabízel minimální interakci (třeba možnost dát svému hrdinovi nějakou radu, ovšem bylo by již na něm, zdali se jí bude řídit nebo ne, popř. trochu se o svého hrdinu starat), mohl by tento systém být možná i docela zajímavý a možná bych tak měl i větší radost ze sledování toho, co můj hero v mé nepřítomnosti zase provedl a hlavně bych měl ten dobrý pocit, že něco ovlivňuji bez "zbytečného" klikání myší jako v Diablu:).
Pro: Ukázka absurdity některých tzv. RPG
Proti: Prakticky není o co stát