Varování: tato recenze je velmi vzpomínková.
Král zemřel a místo něj nastoupil jeho syn. Já, taktéž věren tradici, nejenže jsem dohrál datadisk opět za tři dny, ale navýšil jsem výkon obětováním svojí tehdejší přítelkyně na oltáři boha Pařana. Dodnes nelituji :-D.
Hra bere dech příběhem plným zvratů, ilustrovaným legendárními blizzardovskými filmečky. Na každého, kdo se vrhnul do hry po síti čekala, podobna třešince na šlehačkovém dortu o 30ti patrech, jiskřící bomba ultimativního a dokonale vybalancovaného multiplayeru.
Nové jednotky zapadly do hry jako přilba mariňáka do zámků bojového skafandru. Takhle má vypadat datadisk.
Ze záplavy odehraných misí s kamarády vyčnívají dvě zásadní. První - jak jsem ve free for all téměř přemohl mnou nikdy neporaženého a nikdy se nevzdávajícího kamaráda. Třikrát šel naprosto do kolen, třikrát prchal s holou zadnicí a třikrát se zvedl z prachu a pak nás loosery všechny smetl do jednoho pytle na kosti. :) A druhá - 14tihodinová noční hra zakončená pozičním bojem o vyčerpanou planetu, kde ztráta každé jedné jednotky byla ztrátou takřka rodinnou.
Psal se rok 1998, jo to byly časy.
Král zemřel a místo něj nastoupil jeho syn. Já, taktéž věren tradici, nejenže jsem dohrál datadisk opět za tři dny, ale navýšil jsem výkon obětováním svojí tehdejší přítelkyně na oltáři boha Pařana. Dodnes nelituji :-D.
Hra bere dech příběhem plným zvratů, ilustrovaným legendárními blizzardovskými filmečky. Na každého, kdo se vrhnul do hry po síti čekala, podobna třešince na šlehačkovém dortu o 30ti patrech, jiskřící bomba ultimativního a dokonale vybalancovaného multiplayeru.
Nové jednotky zapadly do hry jako přilba mariňáka do zámků bojového skafandru. Takhle má vypadat datadisk.
Ze záplavy odehraných misí s kamarády vyčnívají dvě zásadní. První - jak jsem ve free for all téměř přemohl mnou nikdy neporaženého a nikdy se nevzdávajícího kamaráda. Třikrát šel naprosto do kolen, třikrát prchal s holou zadnicí a třikrát se zvedl z prachu a pak nás loosery všechny smetl do jednoho pytle na kosti. :) A druhá - 14tihodinová noční hra zakončená pozičním bojem o vyčerpanou planetu, kde ztráta každé jedné jednotky byla ztrátou takřka rodinnou.
Psal se rok 1998, jo to byly časy.
Pro: Infarktová hratelnost multiplayeru, vyváženost, příběh, Arcturus Mengsk