Hidden & Dangerous byla ve svý době první hrou, která ve větším měřítku oslovila i zahraniční zájemce o návykovou PC zábavu a dokázala, že i u nás jsou schopní vývojáři (pamatuju si to celkem dobře, protože tenkrát jsme s kámošema měli jěště přehled snad o všem, co zrovna vycházelo :) Navíc si troufám tvrdit, že potom ji už překonal jenom Flashpoint a Mafia...
Většinu misí jste odehráli v týmu 4 britských vojáků, kteří měli rozdílný vlastnosti (přesnost střelby, rychlost atd.) a před začátkem jste si je mohli vybrat z nějakých 20ti. Také jste jim museli přidělit vybavení podle účelu mise v závislosti na tom, kolik toho vůbec unesou...Mezi členama týmu se dalo libovolně přepínat a mohli jste ostatním zadávat příkazy jako následuj mě, kryj se, lehni si atd...na svojí dobu věc nevídaná :) Taky tady byla možnost posílat je na určitý místa na mapě, ale dost často se stávalo, že milý vojáček to vzal přes řeku, kde se utopil nebo se někde zasekl...Cíle misí byly nápaditý a zajímavý a snad nikdy se nestalo, že byste měli prostě jen něco někde vyřezat. Často se jednalo o vyhození nějakýho zařízení nebo komplexu do vzduchu.
Jak už jsem zmínil, velkým problémem byl samostatnej pohyb vojáků po mapě, ale tim největšim byla skutečnost, že vám čas od času někdo padnul mrtvej k zemi bez jakýkoliv příčiny...často se to stávalo na stejnejch místech. Takže jediný zápory vidim vážne pouze v systémovejch chybách.
Většinu misí jste odehráli v týmu 4 britských vojáků, kteří měli rozdílný vlastnosti (přesnost střelby, rychlost atd.) a před začátkem jste si je mohli vybrat z nějakých 20ti. Také jste jim museli přidělit vybavení podle účelu mise v závislosti na tom, kolik toho vůbec unesou...Mezi členama týmu se dalo libovolně přepínat a mohli jste ostatním zadávat příkazy jako následuj mě, kryj se, lehni si atd...na svojí dobu věc nevídaná :) Taky tady byla možnost posílat je na určitý místa na mapě, ale dost často se stávalo, že milý vojáček to vzal přes řeku, kde se utopil nebo se někde zasekl...Cíle misí byly nápaditý a zajímavý a snad nikdy se nestalo, že byste měli prostě jen něco někde vyřezat. Často se jednalo o vyhození nějakýho zařízení nebo komplexu do vzduchu.
Jak už jsem zmínil, velkým problémem byl samostatnej pohyb vojáků po mapě, ale tim největšim byla skutečnost, že vám čas od času někdo padnul mrtvej k zemi bez jakýkoliv příčiny...často se to stávalo na stejnejch místech. Takže jediný zápory vidim vážne pouze v systémovejch chybách.
Pro: Originalita, obtížnost, znovuhratelnost, náplně misí
Proti: Bugy