Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
jezek

jezek

Ivan • 47 let • realizace GIS projektů • V melounovém cukru (ČR - kraj Moravskoslezský)

Komentář

Přejít na komentáře

F.E.A.R. 2: Project Origin

  • PC 85
Koupit F.E.A.R. 2: Project Origin mne víceméně přinutilo až blížící se vydání trojky.F.E.A.R. i F.E.A.R.: Extraction Point mne hodně bavily a musím se přiznat, že dvojka mi nějak unikla. Napraveno.

Čekal jsem trochu něco jiného, trochu víc jako v předchozích dílech, víc stereotypu, ale nějak jsem se s tímhle pojetím taky sžil. Přidání kolegů do týmu hraní trochu ozvláštnilo, ale nějak jsem k nim nepřilnul. když nakonec Stokesová umřela, nějak mi to nevadilo. Navíc měla na můj vkus až moc modelingový ksicht. Vojáci Replika pořád dobří, pořád stejná kvalita (zpracování), jenom mi přišli nějak hloupější, ale dávám tomu za vinu to, že F.E.A.R. jsem hrál naposledy někdy před rokem a půl. Bohužel co mi skoro vadilo, byli obrněnci. Možnost využívat heavy suit z nich dělala jenom trochu větší tvrďáky, chtělo to jenom víc olova. Škoda, předtím to prostě byla výzva a nutnost taktizovat, takdy stačilo stát a držet levé myšidlo :-(
Chudáček Alma hrála trochu druhé housle a taky z ní nešel až takový strach, lekaček s ní ubylo. Bohužel. Jako by ji tvůrci dvojky omlouvali a snažili z ní udělat hodné děťátko a ze všech ostatních parchanty (ne že by nebyli).

Klasické zbraně byly výborně zpracovány, dobře seděly a dělaly tan správný rachot. Jenom k těm futuristickým výtky. Laser prostě nenadchnul. Ničím. Účinek špatný, zvuk divný, ani se mi vlastně nelíbil. Energetická zbraň sice pěkná a účinná, ale nic mi ji nenutilo používat. Ve finále jsem zjistil, že jsem ji s sebou tahal jsem z principu. Taky bych mohl zmínit raketomet, který byl sice výborný, ale nevyužitelný.

Leveldesign konečně dočkal pořádých změn a šedé kancly vystřídala i denní obloha. Sice se mi po šedých koridorech občas zastesklo (řekněme si upřímně, co dělá F.E.A.R. F.E.A.R.em ;-) ), ale prostředí opravdu nenudí. Spíše překvapí svou rozlehlostí.

A teď musím dost oponovat Chuckovi. Zvuková stránka je dokonalá. Poslední rok musím/můžu hrát jenom večer a v noci a jenm se sluchátky, abych nebudil dcerku a tak krácně vynikne různé vrzání, skřípání, zrychlený dech a tep Becketa, vašeho alter ega a to vše přidává na výborné atmosfře. A poslední 2 jednání, kdy honíte Keegana a slyšíte ho stánat z různých, nečekaných, směrů. Jeho klapání botů o kovové podlahy......ještě teď se i ježí ježčí chlupy na zátylku.

F.E.A.R. 2: Project Origin příjemně překvapil a dost dobře nechápu jeho někdy nízká hodnocení: http://www.gamerankings.com/pc/932145-fear-2-project-origin/index.html

Pro: kupodivu příběh, lokace, celkový grafická stráka a pak ZVUK

Proti: není to původní F.E.A.R.

+21