Pravda, řídím jako dobytek, neřku-li jako Pražák. A jsem na to pyšný! Právě proto mám sérii Flatout tak rád, už od jedničky. Všechno to bourání a demolování převlečené za závod, mi prostě sedí (a trochu připomíná Carmádže).
Po prvním dojetí, Flatout UC zaváněl dost datadiskově, celkem málo nového obsahu a hezké grafiky se nenajím. A vůbec... ještě větší příklon k arkádě, neagresivní AI a znalost tratí z dvojky, mi z postupovky udělaly frašku, nulová výzva. Naštěstí to zachránil trvanlivý Carnage režim, který mi zklamání z klasické kampaně dostatečně vynahradil originálními módy a slušnou obtížností.
Ale můj prvotní závěr byl krátkozraký! Po pár místních multiplayer sejšnech, musím svůj názor přehodnotit (zvýšit hodnocení), protože to co mi nevonělo v singlu, multiplayeru prospívá. Tratě jsou vybroušenější (zas o něco menší šance, že v trávě narazíte na zákeřný balvan) a i auta se o něco lépe ovládají (nebo se mi to jen zdá?), ale o to víc se můžete soustředit na soupeře. A že jsou potřeba pořádně nabroušené lokty, aby se člověk udržel ve hře.
Můžu si tu klidně postěžovat, že občas zazlobí fyzika, nikdy nevíte jestli po kolizi s nevinou krabicí od nanuků, ten kartonovej ksindl odhodíte do dálky nebo jestli vás vyplivne ze silnice. Taky je občas k vidění předmět zaseknutý v modelu auta a podobně. Ale sakra, Psyxu, ty kluku kritická, že tě evakuuju předním sklem! Vždyť je to budget! 85%
Edit: Tak po čtyřech měsících ještě zvyšuju na snad konečných 95%.
Po prvním dojetí, Flatout UC zaváněl dost datadiskově, celkem málo nového obsahu a hezké grafiky se nenajím. A vůbec... ještě větší příklon k arkádě, neagresivní AI a znalost tratí z dvojky, mi z postupovky udělaly frašku, nulová výzva. Naštěstí to zachránil trvanlivý Carnage režim, který mi zklamání z klasické kampaně dostatečně vynahradil originálními módy a slušnou obtížností.
Ale můj prvotní závěr byl krátkozraký! Po pár místních multiplayer sejšnech, musím svůj názor přehodnotit (zvýšit hodnocení), protože to co mi nevonělo v singlu, multiplayeru prospívá. Tratě jsou vybroušenější (zas o něco menší šance, že v trávě narazíte na zákeřný balvan) a i auta se o něco lépe ovládají (nebo se mi to jen zdá?), ale o to víc se můžete soustředit na soupeře. A že jsou potřeba pořádně nabroušené lokty, aby se člověk udržel ve hře.
Můžu si tu klidně postěžovat, že občas zazlobí fyzika, nikdy nevíte jestli po kolizi s nevinou krabicí od nanuků, ten kartonovej ksindl odhodíte do dálky nebo jestli vás vyplivne ze silnice. Taky je občas k vidění předmět zaseknutý v modelu auta a podobně. Ale sakra, Psyxu, ty kluku kritická, že tě evakuuju předním sklem! Vždyť je to budget! 85%
Edit: Tak po čtyřech měsících ještě zvyšuju na snad konečných 95%.