Prvním milým překvapenám bylo, že i když hra trvala na tom, že mám mizerné ovladače, graficky vypadá podstatně lépe než první díl, a většina pohyblivých světlených zdrojů jako například baterky na hlavách nepřátel vrhají "paprsky", takže alespoň odtuším, proč jsem byl zahlédnut v absolutní tmě, třebaže ideální to taky zrovna nebylo.
Tentokráte jsem taky více využil speciální munice i nových triků. Lokace a herní situace jsou navržené i s důrazem na atraktivitu a i když jsou stále poměrně lineární, už to alespoň nepůsobí bůhvíjak absurdně. I vojáci začali být o něco tolerantnější ke svému bezprostřednímu okolí, takže chytnout někoho zezadu se stalo docela použitelnou taktikou, stejně tak vítám změny v ovládání, např. že už není nutné na zamčené dveře složitě vybírat paklíč, atp.
Příběh je opět poměrně nezajímavý, ale na rozdíl od prvního dílu jsem ho trochu vnímal. (Ono když na vás v intru vyskočí digitální Travolta s Willisem, tak to holt pozornost trochu upoutá :)
Celkově působí Pandora Tomorrow podstatně solidnějším dojmem než první díl a vůbec jako seriózní komerční titul a snad i můžu říct, že jsem se místama i bavil :)
Tentokráte jsem taky více využil speciální munice i nových triků. Lokace a herní situace jsou navržené i s důrazem na atraktivitu a i když jsou stále poměrně lineární, už to alespoň nepůsobí bůhvíjak absurdně. I vojáci začali být o něco tolerantnější ke svému bezprostřednímu okolí, takže chytnout někoho zezadu se stalo docela použitelnou taktikou, stejně tak vítám změny v ovládání, např. že už není nutné na zamčené dveře složitě vybírat paklíč, atp.
Příběh je opět poměrně nezajímavý, ale na rozdíl od prvního dílu jsem ho trochu vnímal. (Ono když na vás v intru vyskočí digitální Travolta s Willisem, tak to holt pozornost trochu upoutá :)
Celkově působí Pandora Tomorrow podstatně solidnějším dojmem než první díl a vůbec jako seriózní komerční titul a snad i můžu říct, že jsem se místama i bavil :)