Bodově (hodnotím konzolovou verzi):
- alespoň ze začátku se mi líbil humor, který na vás hláškující Princ, s podivnými šálami na hlavě a ocelovou rukavicí, sype hned od prvních minut. A nejde jenom o rozhovory mezi ním a Elikou, ale i obyčejné řvaní během pádu atp. (Skočím, umřu, zkusím znovu, skočím, umřu, zkusím znovu... jo, už mi to celkem jde!)
- Elika je celkem pěkná. Nepřekážela, v bojích nápomocná, kouzelným ukaž-cestu světýlkem taky a je pěkné sledovat, jak mezí ní a princem vzniká jakýsi vztah.
- skákání se mi zdálo, oproti starším princům, dost zjednodušené. Teď jde většinou jen o to, který čudl zmáčknu a princ skáče tak nějak sám.
- vracení času nahradila Elika, která vrátí na poslední pevnou zem. Zase zjednodušení, ale nestěžuju si.
- souboje opět jednoduší. Nově zavedeny komba, které vypadají hezky a dají se i na sebe napojovat, bohužel mě ale nebavilo koukat na stále stejné souboje s cca 12ti druhy nepřátel. (12ti pouze skinem, jinak se se všema bojuje víceméně stejně)
- nad grafikou bych pěl ódy, kdybych předtím nehrál Eternal Sonata, což ještě dloooouho bude vrcholem ťuťu ňuňu barevňoučté grafiky. Samozřejmě v Princovi se napřed musíme probojovat temnou verzí úrovně, která se mi ale tak nelíbila, bo v ní občas nebylo vidět, kam dál skákat.
- líbilo se mi, jak se všude možně po mě natahuje korupce
- sbírání orbů je jen takové násilné "Projdi si celou úroveň ještě jednou, tentokrát v jiné grafice". Naštěstí k dohrání hry je třeba nějakých 540/1001 orbů, takže i když se na ně moc nesoustředíte a neprozkoumáváte úroveň, dá se to dohrát.
- za orby se kupují schopnosti používat speciální plošinky, které různými způsoby dostávají na různá místa (běh po zdech, odpinknutí, lítání a zhoupnutí). Celkem zajímavý i dobře provedený nápad.
- líbil se mi závěrečný souboj s bossem, který je originálně pojat "z očí nepřítele"
- a líbil se mi i celkem překvapivě ne moc šťastný konec
Celkově je hra řemeslně dobře zvládnutá, ale prostě neutrhla mi koule. Akorát se dobře hrála. Rozehrát podruhé akorát snad kvůli pár vynechaným achievementům.
- alespoň ze začátku se mi líbil humor, který na vás hláškující Princ, s podivnými šálami na hlavě a ocelovou rukavicí, sype hned od prvních minut. A nejde jenom o rozhovory mezi ním a Elikou, ale i obyčejné řvaní během pádu atp. (Skočím, umřu, zkusím znovu, skočím, umřu, zkusím znovu... jo, už mi to celkem jde!)
- Elika je celkem pěkná. Nepřekážela, v bojích nápomocná, kouzelným ukaž-cestu světýlkem taky a je pěkné sledovat, jak mezí ní a princem vzniká jakýsi vztah.
- skákání se mi zdálo, oproti starším princům, dost zjednodušené. Teď jde většinou jen o to, který čudl zmáčknu a princ skáče tak nějak sám.
- vracení času nahradila Elika, která vrátí na poslední pevnou zem. Zase zjednodušení, ale nestěžuju si.
- souboje opět jednoduší. Nově zavedeny komba, které vypadají hezky a dají se i na sebe napojovat, bohužel mě ale nebavilo koukat na stále stejné souboje s cca 12ti druhy nepřátel. (12ti pouze skinem, jinak se se všema bojuje víceméně stejně)
- nad grafikou bych pěl ódy, kdybych předtím nehrál Eternal Sonata, což ještě dloooouho bude vrcholem ťuťu ňuňu barevňoučté grafiky. Samozřejmě v Princovi se napřed musíme probojovat temnou verzí úrovně, která se mi ale tak nelíbila, bo v ní občas nebylo vidět, kam dál skákat.
- líbilo se mi, jak se všude možně po mě natahuje korupce
- sbírání orbů je jen takové násilné "Projdi si celou úroveň ještě jednou, tentokrát v jiné grafice". Naštěstí k dohrání hry je třeba nějakých 540/1001 orbů, takže i když se na ně moc nesoustředíte a neprozkoumáváte úroveň, dá se to dohrát.
- za orby se kupují schopnosti používat speciální plošinky, které různými způsoby dostávají na různá místa (běh po zdech, odpinknutí, lítání a zhoupnutí). Celkem zajímavý i dobře provedený nápad.
- líbil se mi závěrečný souboj s bossem, který je originálně pojat "z očí nepřítele"
- a líbil se mi i celkem překvapivě ne moc šťastný konec
Celkově je hra řemeslně dobře zvládnutá, ale prostě neutrhla mi koule. Akorát se dobře hrála. Rozehrát podruhé akorát snad kvůli pár vynechaným achievementům.
Pro: Humor, grafika
Proti: pár prudérních skoků a soubojů