Díl, který znamenal pád úrovně Need for Speed.
K téhle hře už jsem se dostal prvně před lety, ale hrozně se mi sekala. Ona mě stejně odradila už tím, že chyběl pohled z kokpitu, což se v dalších dílech stalo bohužel standardem. Pořádně hrál a dohrál jsem ji až nyní (ona se mi nepochopitelně sekala ještě teď, asi je to nějak blbě naprogramované) a to slovíčko "dohrál" bych zdůraznil.
Opravdu mě zklamalo, když všechno odjedu na zlaté medaile, všechno odemknu a ono mě nečeká ani žádné "congratulations", natož pak animace. Prostě nic. Prostě to mám všechno zlatý, super.
Taky jsem nepochopil obtížnost. 95 % misí je neuvěřitelně lehkých, že se dají dohrát za zlato i poslepu a těch 5 %, které se ukrývají pouze v některých Time trialech nebo v Be the Cop, jsou zase hrozně těžké. Zejména teda za Porsche Carrera v Alpách někdy ke konci, kde jsem zlato získal přesně o jednu setinu po několika hodinách hraní (a opravdu to o moc rychleji nejde!). Stříbro a neřkuli bronz je pak zase úplně zadarmo. Je to prostě nevyvážené.
No a pak samotné tratě. Je to vykrádačka minulých dílů, ale budiž. Hloupý je ten jejich nízký počet (4), z nichž dvě a dvě jsou si v mých očích graficky dost podobné. Když si vzpomenu na tu obrovskou variabilitu prvních třech dílů NFS a Porsche, tak je to k pláči (tratě ke čtyřce ne, tam byly taky všechny stejné).
Drcat s policejním autem do jiných za účelem zabásnutí řidiče je hloupé a ne moc zábavné. Helikoptéra akorát prudí. Rychlost stíhajících policajtů je absurdní, dokážou jezdit, když chtějí snad 400 km za hodinu a pak mě prostě nechají jet dál.
Ale jako jezdilo to pěkně, jsou tu sympatická auta a grafika je, no ona není vlastně asi nic moc, ale mně se líbí více, než ta sterilní u nových her.
K téhle hře už jsem se dostal prvně před lety, ale hrozně se mi sekala. Ona mě stejně odradila už tím, že chyběl pohled z kokpitu, což se v dalších dílech stalo bohužel standardem. Pořádně hrál a dohrál jsem ji až nyní (ona se mi nepochopitelně sekala ještě teď, asi je to nějak blbě naprogramované) a to slovíčko "dohrál" bych zdůraznil.
Opravdu mě zklamalo, když všechno odjedu na zlaté medaile, všechno odemknu a ono mě nečeká ani žádné "congratulations", natož pak animace. Prostě nic. Prostě to mám všechno zlatý, super.
Taky jsem nepochopil obtížnost. 95 % misí je neuvěřitelně lehkých, že se dají dohrát za zlato i poslepu a těch 5 %, které se ukrývají pouze v některých Time trialech nebo v Be the Cop, jsou zase hrozně těžké. Zejména teda za Porsche Carrera v Alpách někdy ke konci, kde jsem zlato získal přesně o jednu setinu po několika hodinách hraní (a opravdu to o moc rychleji nejde!). Stříbro a neřkuli bronz je pak zase úplně zadarmo. Je to prostě nevyvážené.
No a pak samotné tratě. Je to vykrádačka minulých dílů, ale budiž. Hloupý je ten jejich nízký počet (4), z nichž dvě a dvě jsou si v mých očích graficky dost podobné. Když si vzpomenu na tu obrovskou variabilitu prvních třech dílů NFS a Porsche, tak je to k pláči (tratě ke čtyřce ne, tam byly taky všechny stejné).
Drcat s policejním autem do jiných za účelem zabásnutí řidiče je hloupé a ne moc zábavné. Helikoptéra akorát prudí. Rychlost stíhajících policajtů je absurdní, dokážou jezdit, když chtějí snad 400 km za hodinu a pak mě prostě nechají jet dál.
Ale jako jezdilo to pěkně, jsou tu sympatická auta a grafika je, no ona není vlastně asi nic moc, ale mně se líbí více, než ta sterilní u nových her.
Pro: hezká auta, sympatická kreslená grafika
Proti: absence pohledu z kokpitu, nízká obtížnost x extrémní obtížnost 2-3 misí, nudní a prudérní policajti, nízký počet tratí a jejich malá pestrost a zajímavost, žádná motivace pro hráče a žádné ukončení hry po dohrání všeho, co nabízí