Nečekal jsem zázraky a do poslední chvíle věřil, že kritizující povídačky nebudou až tak pravdivé, ale realita mě vyvedla z mého pozitivního očekávání velmi rychle. Na této FPS je špatné snad úplně všechno. Oceňuji snahu přijít s něčím novým - seskok padákem a možnost vybrat si kde začne mise, ale že to bude takto primitivně zpracováno a hlavně k ničemu, to jsem nečekal. Ať člověk přistane kde chce, téměř vždy se spustí okamžitá přestřelka, která nekončí dokud nesplníte všechny úkoly. Velká škoda. Myslel jsem si, že autoři do hry vloží aspoň nějaký stealth prvek, který by aspoň trochu odůvodnil seskok padákem. Takto je to pouze odlišně zpracovaný začátek mise na efekt, nic víc.
Inteligence nepřátel není úplně zlá, docela mě překvapilo, jak se skopčáci pořád někam přemisťují a někdy bylo obtížné je sejmout. Jindy zase naběhnou rovnou vstříc smrti jak japonské kamikaze. Náplň úkolů je pořád stejná, postrádá nápad, variabilitu a vůbec všechny mise vypadají tak nějak stejně. O výpravě či nějakém příběhu nemůže být ani řeč. Právě v tomto ohledu mě hra zklamala snad nejvíce. Jen jsem tak hrál a vůbec netušil co dělám, proč to dělám a proč bych to měl dělat. Atmosféra je na bodu mrazu a často jsem si říkal, proč to vlastně hraju. Asi ze zvědavosti, jestli se to časem třeba nezlepší. Nezlepšilo. Mise jsou krátké a je jich velmi málo. Už ani nevím kolik času jsem pro dohrání potřeboval, ale víc jak 5 hodin to podle mě nebylo.
Co se technického zpracování týče, dobrý pocit mám jen ze zvuků a animací obličejů, které konečně mají pořádný výraz ve tváři, když se něco děje. Dokonce i dnešní hry bych řekl, že takto povedenou animaci ksichtů nemají. Ostatní aspekty grafického zpracování jsou šedý průměr. Level design je šílený, každá mise je vlastně jakousi arénou a člověk vůbec nemá pocit, že kolem je něco víc. Je to jako být zavřený v nějakém akváriu. Hodně mě překvapila absence skriptů, které by aspoň trošku dali prostor pro filmové sekvence, ale nic takového tam není. Je to jako 10 let stará FPSka v lepší grafice. A i ta je šedivá a obyčejná. Tohle se nepovedlo. Vůbec.
Inteligence nepřátel není úplně zlá, docela mě překvapilo, jak se skopčáci pořád někam přemisťují a někdy bylo obtížné je sejmout. Jindy zase naběhnou rovnou vstříc smrti jak japonské kamikaze. Náplň úkolů je pořád stejná, postrádá nápad, variabilitu a vůbec všechny mise vypadají tak nějak stejně. O výpravě či nějakém příběhu nemůže být ani řeč. Právě v tomto ohledu mě hra zklamala snad nejvíce. Jen jsem tak hrál a vůbec netušil co dělám, proč to dělám a proč bych to měl dělat. Atmosféra je na bodu mrazu a často jsem si říkal, proč to vlastně hraju. Asi ze zvědavosti, jestli se to časem třeba nezlepší. Nezlepšilo. Mise jsou krátké a je jich velmi málo. Už ani nevím kolik času jsem pro dohrání potřeboval, ale víc jak 5 hodin to podle mě nebylo.
Co se technického zpracování týče, dobrý pocit mám jen ze zvuků a animací obličejů, které konečně mají pořádný výraz ve tváři, když se něco děje. Dokonce i dnešní hry bych řekl, že takto povedenou animaci ksichtů nemají. Ostatní aspekty grafického zpracování jsou šedý průměr. Level design je šílený, každá mise je vlastně jakousi arénou a člověk vůbec nemá pocit, že kolem je něco víc. Je to jako být zavřený v nějakém akváriu. Hodně mě překvapila absence skriptů, které by aspoň trošku dali prostor pro filmové sekvence, ale nic takového tam není. Je to jako 10 let stará FPSka v lepší grafice. A i ta je šedivá a obyčejná. Tohle se nepovedlo. Vůbec.
Pro: Zvuky, hudba v menu, animace obličejů.
Proti: Vše ostatní.