Zombie Driver se veze na vlně zombie her, respektive se na ní chce svézt. Náplň hry je naprosto triviální. Jezdíte se svým vozítkem po městě, zabíjíte zombie a snažíte se zachránit různé přeživší. Občas je možné splnit nějaký další úkol, za který dostanete buď finanční bonus nebo nové auto. Časový limit na plnění úkolů je nastavený tak akorát a nikdy jsem s ním neměl problém. Hra má dva herní režimy, Story mode a Slaughter. Nechápu proč má kampaň v názvu "Story", ale o příběh jsem ve hře nezavadil. Asi jsem ignorant a měl jsem číst popisky mezi jednotlivými misemi. Misí je celkem 17 a každá zabere max 15 minut.
Ke grafické stránce lze říct snad jen to, že je standardní a nijak neuráží. Občas mi vadilo, že vozítko nebylo vidět pod nějakým stromem, nebo stavbou. U nepřátel mohli autoři trošku zapracovat a přidat pár druhů navíc, zombií jsou totiž ve hře jen čtyři druhy. Ovšem, jak už to u takových her bývá, různorodost nahrazuje množství. Dopravních prostředků je dostatek, nicméně jsem skoro celou hru využíval sanitku, má ideální poměr mezi rychlostí a kapacitou pasažérů. Zvuky jsou v pohodě, hudbu jsem radši vypnul a poslouchal jsem MPtrojky.
Slaughter mode v kombinaci s achievementy může prodloužit herní dobu o pár hodin. Jedná se o jakousi obdobu survival módu z Left 4 Dead, kde přejíždíte zombie, získáváte body a medaile. Co se achievementů týče, ty jsou dobrým motivačním faktorem k dohrání hry a hlavně ke hraní Slaughter módu.
Hrá ma i nějaké ty chyby technického charakteru. Nejvíc mě naštvalo asi to, že se mi vyresetovaly achievementy v postupu u Slaughter módu, zejména počty zabitých nepřátel a rozbitých aut. Taky jsem u některých achievementů nepochopil jejich počítání (konkrétně Gotta try them all!).
Zombie Driver je jednoduchá hra, jejíž dohrání do konce zabere cca 3-4 hodiny. Slaughter mód mě na chvíli taky zabavil, ale pochybuji, že se budu někdy ke hře vracet.
Celková herní doba na Steamu - 6 hodin, včetně otevření všech levelů ve Slaughter módu.
Ke grafické stránce lze říct snad jen to, že je standardní a nijak neuráží. Občas mi vadilo, že vozítko nebylo vidět pod nějakým stromem, nebo stavbou. U nepřátel mohli autoři trošku zapracovat a přidat pár druhů navíc, zombií jsou totiž ve hře jen čtyři druhy. Ovšem, jak už to u takových her bývá, různorodost nahrazuje množství. Dopravních prostředků je dostatek, nicméně jsem skoro celou hru využíval sanitku, má ideální poměr mezi rychlostí a kapacitou pasažérů. Zvuky jsou v pohodě, hudbu jsem radši vypnul a poslouchal jsem MPtrojky.
Slaughter mode v kombinaci s achievementy může prodloužit herní dobu o pár hodin. Jedná se o jakousi obdobu survival módu z Left 4 Dead, kde přejíždíte zombie, získáváte body a medaile. Co se achievementů týče, ty jsou dobrým motivačním faktorem k dohrání hry a hlavně ke hraní Slaughter módu.
Hrá ma i nějaké ty chyby technického charakteru. Nejvíc mě naštvalo asi to, že se mi vyresetovaly achievementy v postupu u Slaughter módu, zejména počty zabitých nepřátel a rozbitých aut. Taky jsem u některých achievementů nepochopil jejich počítání (konkrétně Gotta try them all!).
Zombie Driver je jednoduchá hra, jejíž dohrání do konce zabere cca 3-4 hodiny. Slaughter mód mě na chvíli taky zabavil, ale pochybuji, že se budu někdy ke hře vracet.
Celková herní doba na Steamu - 6 hodin, včetně otevření všech levelů ve Slaughter módu.
Pro: jednoduché, krátké a docela svižná hratelnost
Proti: technické chyby, neustále stejná náplň misí, málo druhů nepřátel