Ta hra je prostě průser. Všichni čekali jak nakope řiť CoD a místo toho vedle ní vypadá jak beta nějaký budgetovky.
Grafika je na dnešní poměry hnus. Všemožný blur už dneska vážně nikoho neohromí a v první misi jsem několikrát vlezl do nastavení, jestli jsem opravdu nepřehlídl high nastavení. Pravda, slušně se to hýbe, ale grafiky je to možná ještě pod první MW.
Ovládání stojí za prd, postava chvilu chodí pomalu, chvilu rychle, celkově je nějaká neohrabaná a míření připomíná hraní fps po třech a více pivech. Je možné, že se autoři snažili nějak nasimulovat váhu zbraně, nicméně mi to celé přijde optimalizované pro gamepad. Nechápu třeba, jak může být při normálním držení manipulace se zbraní pomalá, ale při pohledu přes mířidla se to celé zrychlí, že má člověk problém zamířit. Vrcholem pak je, když vám hra kecá do toho, kam se můžete dívat zaměřovačem velkorážové sniperky nebo laserovým značkovačem. Pokud se podíváte kousek od protivníků, tak vám pohled sám sjede zpátky na Afgánce.
Nejen grafika, ale i prostředí je nějaké hnusné. Furt ten samej Afganistán rozhodně není žádnou pastvou pro oči a nějaká změna prostředí by rozhodně nevadila. Rychle se okouká. Užší tunel jsem ve hrách snad ještě neviděl. Přjde mi, že se hra ani nesnaží alespoň o iluzi prostoru, co je širší než to tří metrový údolí, ve kterém se hraje. Zbraně jsou docela fajn na jejich modely se dá dívat a chovají se uplně stejně jako v MW1 a MW2. Nepřátelé připomínají nabuzené Japonce z druhé světové. Respawnou se a ve stylu banzai si běží pro kulku. Hra se navíc nějak nesere s jejich spawnováním a párkrát jsem byl svědkem toho, jak se ve vzduchu zhmotňuje jeden Talibanec za druhým. Nicméně MoH to zvládá i opačně. V jedné misi jsem těsně před příletem záchraného vrtulníku mířil na nepřítele a než jsem stihl zmáčknout spoušť, tak se pustil vrtulníkový skript a Talibanec zmizel.
Zpestření ve formě použití techiky je spíš na obtíž. Člověk je vytrženej z kontextu a než zjistí co a jak, tak zbytečně chytá kulky. Slavné čtyřkolky si mohli odpustit úplně. Ostřelovaní Barrettem pak místo reálné střelby připomíná spíš Moorhuhn, balistika je tam zhruba na stejné úrovni. Stealth mise stály za prd. Autoři si všimli Černobylské mise v CoD4 a tak tu podobný postup narvali skoro do půlky hry. Připadal jsem si jak nesvéprávný, když mi furt kdosi kecal do toho kdy se hýbat, kdy stát, kdy střílet, kdy si můžu prdnout... Stejně tak snaha o filmový feeling MoH moc nejde. Až příliš často se avatar potácí omráčený z nějaké exploze, kdy je zachraňovaný a buzený NPCčkem, který mu rve do ruky samopal s tím, že se okolí hemží nepřáteli a ať pomáhá s obranou. Když k tomu připočtu to, že hráče musí NPCčka tahat na každej druhej šutr... no musí z něj mít v týmu opravdu radost (ale tak alespoň mají nějakou zábavu, vzhledem k tomu, že jsou nesmrtelní, si té srandy moc neužijou).
Co mě totálně dostalo, tak muzika. Klasický ambient mi nevadil, na podkreslení atmosféry dobrý, ale když mi začali behěm akce hrát nějací Linkin Park like šmejdi, tak jsem jen čuměl s otevřenou hubou, jestli to myslí vážně.
Jak jsem říkal na začátku, když přihlédnu k tomu, co se od hry čekalo, tak výsledkem bude zklamání. Pokud od toho ale člověk nečeká nic super a MW zná nazpaměť, tak to klidně prubnout může, na chvilku to zabaví a akcí odehrávajících se v součastnosti zase tolik není. Navíc jde o docela nenáročnou zábavu, která ani na nejtěžší obtížnost nepřínáší žádnou výzvu.
Grafika je na dnešní poměry hnus. Všemožný blur už dneska vážně nikoho neohromí a v první misi jsem několikrát vlezl do nastavení, jestli jsem opravdu nepřehlídl high nastavení. Pravda, slušně se to hýbe, ale grafiky je to možná ještě pod první MW.
Ovládání stojí za prd, postava chvilu chodí pomalu, chvilu rychle, celkově je nějaká neohrabaná a míření připomíná hraní fps po třech a více pivech. Je možné, že se autoři snažili nějak nasimulovat váhu zbraně, nicméně mi to celé přijde optimalizované pro gamepad. Nechápu třeba, jak může být při normálním držení manipulace se zbraní pomalá, ale při pohledu přes mířidla se to celé zrychlí, že má člověk problém zamířit. Vrcholem pak je, když vám hra kecá do toho, kam se můžete dívat zaměřovačem velkorážové sniperky nebo laserovým značkovačem. Pokud se podíváte kousek od protivníků, tak vám pohled sám sjede zpátky na Afgánce.
Nejen grafika, ale i prostředí je nějaké hnusné. Furt ten samej Afganistán rozhodně není žádnou pastvou pro oči a nějaká změna prostředí by rozhodně nevadila. Rychle se okouká. Užší tunel jsem ve hrách snad ještě neviděl. Přjde mi, že se hra ani nesnaží alespoň o iluzi prostoru, co je širší než to tří metrový údolí, ve kterém se hraje. Zbraně jsou docela fajn na jejich modely se dá dívat a chovají se uplně stejně jako v MW1 a MW2. Nepřátelé připomínají nabuzené Japonce z druhé světové. Respawnou se a ve stylu banzai si běží pro kulku. Hra se navíc nějak nesere s jejich spawnováním a párkrát jsem byl svědkem toho, jak se ve vzduchu zhmotňuje jeden Talibanec za druhým. Nicméně MoH to zvládá i opačně. V jedné misi jsem těsně před příletem záchraného vrtulníku mířil na nepřítele a než jsem stihl zmáčknout spoušť, tak se pustil vrtulníkový skript a Talibanec zmizel.
Zpestření ve formě použití techiky je spíš na obtíž. Člověk je vytrženej z kontextu a než zjistí co a jak, tak zbytečně chytá kulky. Slavné čtyřkolky si mohli odpustit úplně. Ostřelovaní Barrettem pak místo reálné střelby připomíná spíš Moorhuhn, balistika je tam zhruba na stejné úrovni. Stealth mise stály za prd. Autoři si všimli Černobylské mise v CoD4 a tak tu podobný postup narvali skoro do půlky hry. Připadal jsem si jak nesvéprávný, když mi furt kdosi kecal do toho kdy se hýbat, kdy stát, kdy střílet, kdy si můžu prdnout... Stejně tak snaha o filmový feeling MoH moc nejde. Až příliš často se avatar potácí omráčený z nějaké exploze, kdy je zachraňovaný a buzený NPCčkem, který mu rve do ruky samopal s tím, že se okolí hemží nepřáteli a ať pomáhá s obranou. Když k tomu připočtu to, že hráče musí NPCčka tahat na každej druhej šutr... no musí z něj mít v týmu opravdu radost (ale tak alespoň mají nějakou zábavu, vzhledem k tomu, že jsou nesmrtelní, si té srandy moc neužijou).
Co mě totálně dostalo, tak muzika. Klasický ambient mi nevadil, na podkreslení atmosféry dobrý, ale když mi začali behěm akce hrát nějací Linkin Park like šmejdi, tak jsem jen čuměl s otevřenou hubou, jestli to myslí vážně.
Jak jsem říkal na začátku, když přihlédnu k tomu, co se od hry čekalo, tak výsledkem bude zklamání. Pokud od toho ale člověk nečeká nic super a MW zná nazpaměť, tak to klidně prubnout může, na chvilku to zabaví a akcí odehrávajících se v součastnosti zase tolik není. Navíc jde o docela nenáročnou zábavu, která ani na nejtěžší obtížnost nepřínáší žádnou výzvu.