Opět se potvrdila má doměnka že hra která je recenzenty opomíjená, hodnocena lehce nadprůměrně a některými dokonce za hranici podprůměrnosti, má nezměrné kvality a ukrývá solidní proci zábavy.
Rise of the Argonauts je příběh Jásona a jeho Argonautů za výpravou pro zlaté rouno a pomstu. Hlavní problém proč hra sklízela jen lehce nadprůměrné hodnocení, je že je posuzována jako RPG. Byla sice prezentována jako RPG, ale lepší přirovnání je pro ni akční adventura. Proč? Jelikož hodně času strávíte u dialogů které jsou základem příběhu a mají zde opravdu velký prostor. A jsou napsány velmi dobře.
Potom zde máme vynikající souboje s antickými potvorami které jsou ztvárněny opravdu na výbornou. Boje jsou opravdu atmosférické a skvěle se u nich odreagujete, a také jsou opravdu drsně zpracovány. Hodně dobrá je taky celá atmosféra hry přeci jen takovéto bájné prostředí není viděno každý den ve hrách a ještě v takovéto kvalitě.
Atmosféru navíc dokresluje opravdu nádherná grafika, která dokáže uchvátit až se budete procházet v Mykénách kde na vás budou dýchat dějiny, a nejen zde tak to je okamžik hodný zapamatování. Nebo setkání s bájnými titány které působí dosti emotivně zanechá v hráči hodně silný dojem a budu si ho hodně dlouho pamatovat.
Bez solidní hudby a dabingu by byl zážitek ze hry poloviční, což zde naštěstí nehrozí. Za excelentní hudbou stojí uznávaný Tyler Bates který své kvality již prokázal například ve filmu 300. K dabingu není co vytknout je v angličtině zní věrohodně a přesvědčivě, k dispozici jsou české titulky.
Závěrem dostáváme kousek který byl z nepochopitelných důvodů recenzemi schazován a nedoceněn. Hra je to vskutku originální s naprosto pohlcující atmosférou, výbornými souboji a spoustou dialogů které hru obohacují. Nyní jen doufat že hra budeme mít nějaké pokračování které by rozhodně nebylo na škodu. Jak je vidět i z použitých screenů spoustu toho autoři ve finále do hry nedali a některé postavy a potvory úplně vypustili. Tak snad na ně dojde příšte.
Rise of the Argonauts je příběh Jásona a jeho Argonautů za výpravou pro zlaté rouno a pomstu. Hlavní problém proč hra sklízela jen lehce nadprůměrné hodnocení, je že je posuzována jako RPG. Byla sice prezentována jako RPG, ale lepší přirovnání je pro ni akční adventura. Proč? Jelikož hodně času strávíte u dialogů které jsou základem příběhu a mají zde opravdu velký prostor. A jsou napsány velmi dobře.
Potom zde máme vynikající souboje s antickými potvorami které jsou ztvárněny opravdu na výbornou. Boje jsou opravdu atmosférické a skvěle se u nich odreagujete, a také jsou opravdu drsně zpracovány. Hodně dobrá je taky celá atmosféra hry přeci jen takovéto bájné prostředí není viděno každý den ve hrách a ještě v takovéto kvalitě.
Atmosféru navíc dokresluje opravdu nádherná grafika, která dokáže uchvátit až se budete procházet v Mykénách kde na vás budou dýchat dějiny, a nejen zde tak to je okamžik hodný zapamatování. Nebo setkání s bájnými titány které působí dosti emotivně zanechá v hráči hodně silný dojem a budu si ho hodně dlouho pamatovat.
Bez solidní hudby a dabingu by byl zážitek ze hry poloviční, což zde naštěstí nehrozí. Za excelentní hudbou stojí uznávaný Tyler Bates který své kvality již prokázal například ve filmu 300. K dabingu není co vytknout je v angličtině zní věrohodně a přesvědčivě, k dispozici jsou české titulky.
Závěrem dostáváme kousek který byl z nepochopitelných důvodů recenzemi schazován a nedoceněn. Hra je to vskutku originální s naprosto pohlcující atmosférou, výbornými souboji a spoustou dialogů které hru obohacují. Nyní jen doufat že hra budeme mít nějaké pokračování které by rozhodně nebylo na škodu. Jak je vidět i z použitých screenů spoustu toho autoři ve finále do hry nedali a některé postavy a potvory úplně vypustili. Tak snad na ně dojde příšte.
Pro: Mýtický svět, hrdinové a solidní a originální protivníci, hratelnost a grafické pojetí
Proti: Hardwarové problémy, některé pasáže trošku matoucí