Fallout neni ani tak série her, je to spíš už rozběhlý styl. Nejsem fanoušek této série, i když F3 jsem si zahrál a relativně mě to lákalo pobíhat po světě a hledat něco nového a velkého. Bohužel po několika hodinách jsem nic nenašel. Furt stejné questy. Nuda. Ale, pokud někdo hraje Fallouty od jejich počátků, nejspíš je zvědav, s čím se autoři v příštím díle vytáhnou. Naprosto to chápu. Bohužel, na mě Fallout nijak zvlášť nepůsobí.
Včera jsem nainstaloval to všemi opěvované New Vegas, abych zjistil, co na tom ti zarputilí hráčové vidí. Prošel jsem si klasickým počátečním rozhovorem, který jsem ve dvě ráno opravdu neměl náladu poslouchat a překládat, těšil jsem se na střílení, sekání a mlácení. Klasické Bethesďácké tvoření xichtu. Stejně každý dá randomize, protože za celou dobu hraní xicht vidět nebude :) (aspoň kdo hraje jako já ve FPS kameře). Výběr slov jsem ze začátku chápal jako slovní fotbal, bohužel jsem si v roli mé postavy připadal jako blbec, který nezná písmenka. Pak jsem si uvědomil, co po mě vlastně chtějí, tak jsem dával ty nejošklivější slova, jenom aby mi vyšel pořádnej válečník. Celkem zábavné bylo určování schopností podle obrázků. To mě bavilo, nikdy jsem v tom neviděl nic z toho co mi nabízeli, tak jsem dával opět nejhnusnější představy, nic růžového. Následně jsem vytřeštil oči, protože mi to samo nabídlo naprosto zbytečné schopnosti, snad pro nějaké řečníky nebo co. Okamžitě jsem dal klasickou sílu, střelné zbraně a odolnost :). Deset minut rozhovorů a nudy, místo toho aby člověka vyplivli do světa a bojuj. Jak má člověk vědět, co ho v tu chvíli bude bavit, jestli výbušniny nebo střílet ze špuntovky? Výběry tohoto mají být až po nějaké době. V oblivionu si člověk aspoň mohl zabít houf krys, dva zombíky a pět skřetů, než mu byl stanoven konečný verdikt.
No, nicméně, dostal jsem se na svobodu. Byl jsem venku před dveřmi, vlevo rozbitá benzínka, vepředu a vpravo domy. Kam oko dohlédne, všude samej wasteland. Trochu depresivní, ovšem s tímhle hráč musí v této sérii počítat.
První quest, abych nespoiloval, byl ve stylu "běž tam, pokecej s tim, zabij ho a přijď si pro trapnou odměnu". Druhý quest byl ovšem naprosto revoluční. "běž tam, pokecej s tim, zabij ho a přijď si o trapnou odměnu o pár zátek vyšší, ale stále trapnou". Dnes se dokopu k pokračování. Jsem zvědav, jaké překvapení pro mě tvůrci nachystají :)
jinak se mi líbí, s jakou rychlostí vznikají Fallouty. Bohužel na úkor TES. :(
Včera jsem nainstaloval to všemi opěvované New Vegas, abych zjistil, co na tom ti zarputilí hráčové vidí. Prošel jsem si klasickým počátečním rozhovorem, který jsem ve dvě ráno opravdu neměl náladu poslouchat a překládat, těšil jsem se na střílení, sekání a mlácení. Klasické Bethesďácké tvoření xichtu. Stejně každý dá randomize, protože za celou dobu hraní xicht vidět nebude :) (aspoň kdo hraje jako já ve FPS kameře). Výběr slov jsem ze začátku chápal jako slovní fotbal, bohužel jsem si v roli mé postavy připadal jako blbec, který nezná písmenka. Pak jsem si uvědomil, co po mě vlastně chtějí, tak jsem dával ty nejošklivější slova, jenom aby mi vyšel pořádnej válečník. Celkem zábavné bylo určování schopností podle obrázků. To mě bavilo, nikdy jsem v tom neviděl nic z toho co mi nabízeli, tak jsem dával opět nejhnusnější představy, nic růžového. Následně jsem vytřeštil oči, protože mi to samo nabídlo naprosto zbytečné schopnosti, snad pro nějaké řečníky nebo co. Okamžitě jsem dal klasickou sílu, střelné zbraně a odolnost :). Deset minut rozhovorů a nudy, místo toho aby člověka vyplivli do světa a bojuj. Jak má člověk vědět, co ho v tu chvíli bude bavit, jestli výbušniny nebo střílet ze špuntovky? Výběry tohoto mají být až po nějaké době. V oblivionu si člověk aspoň mohl zabít houf krys, dva zombíky a pět skřetů, než mu byl stanoven konečný verdikt.
No, nicméně, dostal jsem se na svobodu. Byl jsem venku před dveřmi, vlevo rozbitá benzínka, vepředu a vpravo domy. Kam oko dohlédne, všude samej wasteland. Trochu depresivní, ovšem s tímhle hráč musí v této sérii počítat.
První quest, abych nespoiloval, byl ve stylu "běž tam, pokecej s tim, zabij ho a přijď si pro trapnou odměnu". Druhý quest byl ovšem naprosto revoluční. "běž tam, pokecej s tim, zabij ho a přijď si o trapnou odměnu o pár zátek vyšší, ale stále trapnou". Dnes se dokopu k pokračování. Jsem zvědav, jaké překvapení pro mě tvůrci nachystají :)
jinak se mi líbí, s jakou rychlostí vznikají Fallouty. Bohužel na úkor TES. :(
Pro: velikost světa, žádnej koridor
Proti: furt stejný jako F3, odpornej HUD