Před chvílí dohráno a pokud bych dal na dojem po první hodině hry, asi by bylo hodnocení o takových 20 % nižší. Nový MoH je v dnešní době světlou výjimou, kdy se hra postupem času stává zábavnější po všech stránkách. Pokud bylo cílem vývojářů odradit hned na začátku hráče, kteří dávají hodně na ten první dojem, tak se to opravdu povedlo. Už jsem to říkal u série CoD, ale stejně zopakuju, že přechod do přítomnosti prospěl i této sérii, na druhou stranu, po pro mě celkem nic moc Airbornu jsem něco ještě horšího snad ani nečekal a ve výsledku zklamaný nejsem. Až tak moc teda.
Všechno to, co jsem obdivoval na Modern Warfare 1/2 je v podstatě zahrnuto i v této hře a to, že nový Medal nepokrytě MW vykrádá se zakrýt nedá. Stejná koridorovka, mraky skriptů atd., ale nemohu říct, že by to zde fungovalo tak dobře jako v CoD a ona pověstná jízda se po většinu hry prostě nekonala. Holt kdo umí, ten umí a tady je ještě dost prostoru ke zlepšování. O dalším díle, vzhledem ke animaci na konci nepochybuji, ať už formou plnohodnotné hry a nebo datadisku.
Abych nebyl zas tako mec negativní, tak pár momentů ve hře, se mi opravdu líbilo, hlavně nádherné scenérie Afghánských hor za svítání a kupodivu hlavně konec hry, kdy to konečně dostalo spád a mě bylo i trochu líto, že už je konec, protože mě to začalo docela bavit.
Všechno to, co jsem obdivoval na Modern Warfare 1/2 je v podstatě zahrnuto i v této hře a to, že nový Medal nepokrytě MW vykrádá se zakrýt nedá. Stejná koridorovka, mraky skriptů atd., ale nemohu říct, že by to zde fungovalo tak dobře jako v CoD a ona pověstná jízda se po většinu hry prostě nekonala. Holt kdo umí, ten umí a tady je ještě dost prostoru ke zlepšování. O dalším díle, vzhledem ke animaci na konci nepochybuji, ať už formou plnohodnotné hry a nebo datadisku.
Abych nebyl zas tako mec negativní, tak pár momentů ve hře, se mi opravdu líbilo, hlavně nádherné scenérie Afghánských hor za svítání a kupodivu hlavně konec hry, kdy to konečně dostalo spád a mě bylo i trochu líto, že už je konec, protože mě to začalo docela bavit.
Pro: Druhá půlka hry, která graduje k zajímavému konci, krásné scénérie Afghánksých hor
Proti: První půlka hry je nudná, skripty jsou moc viditelné, ač má hráč rozhled na kilometry, stejně musí běžet 20 metrů "širokou" uličkou