Velké zklamání, obzvláště po přečtení chválou kypící recenze ve Score a jiných, pozitivních, ohlasů napříč webem. Kamenem úrazu je zde příběh. Ne, není špatný, ale než do něj plně proniknete, uvidíte závěrečné titulky. Pro fanoušky Lovecraft a jeho mýtu točící se okolo Cthulhu tento fakt ale odpadá, ostatně jde i o nepřímé pokračování Shadow of the Comet - kterému se však velké pozornosti pro komplikované ovládání nedostalo.
Jako mladý poručík Ryan jste přivoláni do ponorky HMS Victoria na další misi. Cílem je tentokrát Antarktida, kde byly skupinou vědců nalezeny dvě zapačetěné bedny. Po naložení těchto beden na ponorku začíná příběh nabírat otáček. Poté klasicky navštívíte některé lokace jako Falklandy, Bueonos Aires (z ní si projdete jen tamní knihovnu) či anglické městečko Illsmouth. Nečekejte ale žádné rozsáhlé pochůzky po mnoha obrazovkách, vše je v komorním duchu. Postavy a předměty nevyjímaje. To sice podporuje už tak zdařilou tíživou atmosféru, ale v kombinaci s malou rozlohou vytváří, respektive nevytváří žádnou podstanou vzpomínku, kterou by jste si po dokončení Prisoners of Ice odnesli.
Prisoner of Ice by si zasloužila vyšší hodnocení, ale v kontextu adventur, které jsem doposavad dohrál se řadí na ty nejspodnější místa. Být hra minimálně dvakrát delší a obtížnější, nemuselo by Prisoner of Ice upadnout, pokud nepočítáme fanoušky Cthulhu, do zapomnění. Přesto hru můžu doporučit už kvůli detailní grafice s vlastním stylem či povedeným dialogům a jejich dabingu. Doporučení platí především pro začátečníky nebo pro ty, kteří si chtějí zahrát jednu z klasických point n click adventur, jenž nezabere příliš času.
Jako mladý poručík Ryan jste přivoláni do ponorky HMS Victoria na další misi. Cílem je tentokrát Antarktida, kde byly skupinou vědců nalezeny dvě zapačetěné bedny. Po naložení těchto beden na ponorku začíná příběh nabírat otáček. Poté klasicky navštívíte některé lokace jako Falklandy, Bueonos Aires (z ní si projdete jen tamní knihovnu) či anglické městečko Illsmouth. Nečekejte ale žádné rozsáhlé pochůzky po mnoha obrazovkách, vše je v komorním duchu. Postavy a předměty nevyjímaje. To sice podporuje už tak zdařilou tíživou atmosféru, ale v kombinaci s malou rozlohou vytváří, respektive nevytváří žádnou podstanou vzpomínku, kterou by jste si po dokončení Prisoners of Ice odnesli.
Prisoner of Ice by si zasloužila vyšší hodnocení, ale v kontextu adventur, které jsem doposavad dohrál se řadí na ty nejspodnější místa. Být hra minimálně dvakrát delší a obtížnější, nemuselo by Prisoner of Ice upadnout, pokud nepočítáme fanoušky Cthulhu, do zapomnění. Přesto hru můžu doporučit už kvůli detailní grafice s vlastním stylem či povedeným dialogům a jejich dabingu. Doporučení platí především pro začátečníky nebo pro ty, kteří si chtějí zahrát jednu z klasických point n click adventur, jenž nezabere příliš času.
Pro: audiovizuální zpracování, téma Cthulhu
Proti: délka a obtížnost, nevyužitý potenciál