První dvoje CoD jsem považoval za solidně provedené a filmové válčení z druhé světové... než sem další díly, díky přežranosti z tématu a úspadku kvality, začal brát jako obyčejné střílečky s náckama. To samé sem myslel, že se bude dít po dvou Modern Warfarech, ale nakonec sme skončili někde mezi dobrým a špatným.
Hodnotím x360 verzi.
Příběh - bylo mi řečeno, že překomplikovaný, ale dá se v něm orientovat. Tvůrci se inspirovali trendem tajemných čísel z Lost, takže se jakoby všechno točí kolem nich. Popravdě příběh je o vzpomínání na Masonovo killing spree. Čísla tam sou jen pro to, aby to neznělo tak blbě, až někomu budete vysvětlovat, o co tam de.
• Atmosféra šedesátých let tam místy i je. Mnohem víc se mi ale líbila atmosféra toho, že sem si připadal, jako kdybych se koukal na ultimátní béčkový biják. Drsňáčtí hrdinové, sebeobětování, hlášky, výbuchy, střílení...
• Prostředí je z větší části velmi pěkné a barevňoučké. Nejvíc bych vyzdvihl vietnamskou jungly a polární základnu. Škaredé byly většinou interiéry. Tam to ale vynahrazovala celkem solidní zničitelnost prostředí
• Rozmanitost. Opravdu tu je a to nejenom v úrovních, kdy jste jednou ve vietnamu, pak v rusku, pak jste flashbackem v druhé světové, najednou město,... , ale i v gameplayi. Obyčejné vraždění desítek panáků tu samozřejmě je velmi často, ale také si zařídítě/zastřílíte z aut/lodiček/vrtulníků (podle mě tohle zrovna nejsou dobré části hry) anebo si zahrajete za týpka ve stratosférickém letadle, který přes mapu ovládá speciální jednotku (to bylo zajímavý).
• Kvéry. Standart. Dělaj ratata, zabíjej panáky. Měl jsem pár svojich oblíbenců. Nevim, jestli to bylo v předchozim díle, ale líbilo se mi, že kvéry konečně někomu dokážou urvat končetinu. :)
• Oceňuju srandičky, kdy můžu zdrhnout z výslechového křesla a zahrát si black ops arcade anebo zork. U zombie módu se mi líbila začáteční animace, ale hratelnosně mě neuchvátil. V multiplayeru to může být dobrý, ale já nejsem multiplayeový typ.
• V několika misích mi vadilo špatné podání úkolu. "Musíme jim zničit munici!" - tak zagranátuju označený bod, ustřílim ho raketama, pro jistotu to tam ještě běžim vystřílet kulkama, než potupně zhebnu. Páni tvůrci ale chtěli, abych tam schodil zapálené sudy, ne moc lehce rozpoznatelné od ostatních generických sudů na krytí.
Anebo mise, kdy mám být potichu, ve stínech a vyhýbat se vrtulníku. Když potichu, tak u mě to znamená, nedělat mrtvoly, bo je to hlučné. Dávalo to i smysl, když hlavní označený úkol byl "Follow" panáka. Jenže v jedný části, ať sem byl schovaný sebelíp, mě prostě vrtulník uviděl (i skrz barák!), vyběhla na mě tuna vojáků a smrt. Mnou nepochopeným cílem téhle mise, bylo zabít jednoho panáka, abych mu vzal kulomet a mohl dělat dál ratata.
• Jak už sem zmiňoval, mise ve vozidlech vypadají s destrukcí velmi hezky, ale vozidla se ovládají velmi blbě. Problém sem neměl akorát u motorky, což byla snad jediná zábavná mise ve vozítku.
Hodnotím x360 verzi.
Příběh - bylo mi řečeno, že překomplikovaný, ale dá se v něm orientovat. Tvůrci se inspirovali trendem tajemných čísel z Lost, takže se jakoby všechno točí kolem nich. Popravdě příběh je o vzpomínání na Masonovo killing spree. Čísla tam sou jen pro to, aby to neznělo tak blbě, až někomu budete vysvětlovat, o co tam de.
• Atmosféra šedesátých let tam místy i je. Mnohem víc se mi ale líbila atmosféra toho, že sem si připadal, jako kdybych se koukal na ultimátní béčkový biják. Drsňáčtí hrdinové, sebeobětování, hlášky, výbuchy, střílení...
• Prostředí je z větší části velmi pěkné a barevňoučké. Nejvíc bych vyzdvihl vietnamskou jungly a polární základnu. Škaredé byly většinou interiéry. Tam to ale vynahrazovala celkem solidní zničitelnost prostředí
• Rozmanitost. Opravdu tu je a to nejenom v úrovních, kdy jste jednou ve vietnamu, pak v rusku, pak jste flashbackem v druhé světové, najednou město,... , ale i v gameplayi. Obyčejné vraždění desítek panáků tu samozřejmě je velmi často, ale také si zařídítě/zastřílíte z aut/lodiček/vrtulníků (podle mě tohle zrovna nejsou dobré části hry) anebo si zahrajete za týpka ve stratosférickém letadle, který přes mapu ovládá speciální jednotku (to bylo zajímavý).
• Kvéry. Standart. Dělaj ratata, zabíjej panáky. Měl jsem pár svojich oblíbenců. Nevim, jestli to bylo v předchozim díle, ale líbilo se mi, že kvéry konečně někomu dokážou urvat končetinu. :)
• Oceňuju srandičky, kdy můžu zdrhnout z výslechového křesla a zahrát si black ops arcade anebo zork. U zombie módu se mi líbila začáteční animace, ale hratelnosně mě neuchvátil. V multiplayeru to může být dobrý, ale já nejsem multiplayeový typ.
• V několika misích mi vadilo špatné podání úkolu. "Musíme jim zničit munici!" - tak zagranátuju označený bod, ustřílim ho raketama, pro jistotu to tam ještě běžim vystřílet kulkama, než potupně zhebnu. Páni tvůrci ale chtěli, abych tam schodil zapálené sudy, ne moc lehce rozpoznatelné od ostatních generických sudů na krytí.
Anebo mise, kdy mám být potichu, ve stínech a vyhýbat se vrtulníku. Když potichu, tak u mě to znamená, nedělat mrtvoly, bo je to hlučné. Dávalo to i smysl, když hlavní označený úkol byl "Follow" panáka. Jenže v jedný části, ať sem byl schovaný sebelíp, mě prostě vrtulník uviděl (i skrz barák!), vyběhla na mě tuna vojáků a smrt. Mnou nepochopeným cílem téhle mise, bylo zabít jednoho panáka, abych mu vzal kulomet a mohl dělat dál ratata.
• Jak už sem zmiňoval, mise ve vozidlech vypadají s destrukcí velmi hezky, ale vozidla se ovládají velmi blbě. Problém sem neměl akorát u motorky, což byla snad jediná zábavná mise ve vozítku.
Pro: akce
Proti: ovládání vozidel