Do třetice všeho zlého, tomu říkám přídavek. Za potvoráky se hraje výborně, konečně jsem si vyzkoušel nové taktiky a postupy. Pravda, většina guild jen zastupuje osvědčená povolání (krysák-zloděj, lich-kouzelník), ale člověku neunikne jedna výraznější změna, omezenější přístup k léčení, klerikům a křísení vůbec, zajímavé.
Postupové mise se mi taky líbily, i když... v některých okamžicích jsem principy hry (zas ta AI) proklínal, hlavně u mise Ritual of Death, kde je potřeba se probít dlouhou zakroucenou cestou do 110 dní, bohužel se většina jednotek po chvilce boje začne vracet a dobýt tak některá vzdálená doupata je skutečně utrpení. Ale nakonec se to dalo a to hlavně kvůli ultimátnímu vlkodlakovi, sice drahá sranda, ale rozhodně se vyplatí, páč jak se tahle chlupatá vzteklina rozjede, není k zastavení. Některé mise se dají snadno vyhrát pouze s jedním takovým exemplářem během pár desítek herních dní, škoda.
Pro mě nejlepší nášup pro Majesty 2.
Postupové mise se mi taky líbily, i když... v některých okamžicích jsem principy hry (zas ta AI) proklínal, hlavně u mise Ritual of Death, kde je potřeba se probít dlouhou zakroucenou cestou do 110 dní, bohužel se většina jednotek po chvilce boje začne vracet a dobýt tak některá vzdálená doupata je skutečně utrpení. Ale nakonec se to dalo a to hlavně kvůli ultimátnímu vlkodlakovi, sice drahá sranda, ale rozhodně se vyplatí, páč jak se tahle chlupatá vzteklina rozjede, není k zastavení. Některé mise se dají snadno vyhrát pouze s jedním takovým exemplářem během pár desítek herních dní, škoda.
Pro mě nejlepší nášup pro Majesty 2.
Pro: Spousty nových hrdinů na vyzkoušení, hrát za zlo je fajn
Proti: AI