Skutečně, herní verze bijáku od Micheala Baye s jen o něco větší možností interaktivity. Hra u které jsem si říkal, že za takhle blbého mě nikdo mít nemůže, že tohle už je prostě moc. Hned začátek na Kubě, což měla být, hádám, "tajná operace", až na to, že během 3 minut zmasakrujete asi 100 policajtů a vyhodíte do povětří půl Kuby...
Wow, jede se dál, další mise nepolevují a skriptíky jsou snad ještě vytuněnější než kdy před tím - např.v první Vietnamské misi je jedním z úkolů dojít dolů ze svahu a pak dojít ještě 30m dál, aby se ukončil NEKONEČNÝ nával vietnamčíků na vaše pozice. Zní to debilně, o čem to sakra jako mluvim? Ono JE TO DEBILNÍ, když je váš objective prostě bod uprostřed bojiště - ničím zajímavý, ne v zákopu, ne za barikádou, ale spíš tak mezi nimi na otevřené ploše. Není to žádná sranda tam doběhnout, když se všude okolo respawnují nepřátelé, že jo? Ale je to tak. Člověk si říká "nemám třeba někde něco sebrat? někde něco odpálit?" Ne, nebojte:). Prostě tam dojdete, objectives se Vám updatují, teď máte pro změnu dojít o pár metrů doprava...
Vůbec, tenhle systém vození za ručičku, kdy se vám ukazuje, kam se máte dostat max.pár metrů dopředu, dojdete tam, objective se zase o pár metrů posune, atd., abyste snad náhodou v tom zahnutém koridoru nezabloudili, mě irituje. I absurdní množství munice, které dostanete na začátku každé mise zajístí, že nějaké taktizování s výběrem zbraní, zvážit, jestli vzít, zahodit atd., je skoro zbytečné.
Často vychvalovaným prvkem je příběh... Sorry, ale způsob vyprávění, kdy vyšetřující položí otázku, vy nic a on, že to všechno ví a odpoví si na ní, bucheche:D. Dyk i sám hlavní hrdina mu to říká "you already know everything!"...ale ani to interrogatera neobměkčí...;)
A hlavně je to už aspoň po třetí to samé. Autoři nepřišli skoro s ničím novým a mě osobně nepřiblížili atmosféru války, tak jak se to povedlo hlavně v MW1 (Blízký východ). Pripjatské misi z MW se tu nic nepodobá. Říkal jsem si, že by se sem občas hodilo letmé použití stealth, které by nebylo dáno skripty, ale skutečně skillem nebo alespoň elementárním rozhodnutím hráče, právě jako v Pripjati, ale jediný stealth, který vás čeká, je poslechnout rozkaz "teď se skrč/nestřílej" vašeho vždy přítomnhého "vodiče" a jede se dál... Máme tu i na chlup stejnou scénu úniku jako byla ve sněžné misi v MW2.
Vrcholem pak je, když jste vykutálenými autory přinuceni použít kontextové klávesy např. pro bití vyslýchaného nebo uškrcení člověka?! Jako vážně, já jsem asi moc starej, ale tohle mi přišlo trochu moc.
Mohl bych pokračovat - strašně špatně vyřešené ovládání vozidel, kdy jsou po každé klávesy úplně rozhozené (proboha proč?), zvuky zbraní, o kterých tu někteří mluví, zní spíš jako dětské práskačky...atd..
Co bude další gradace série? To už by jsme celou hru museli koukat na nekonečnou sérii nukleárních výbuchů a by to bylo ještě akčnější než megaüberakční Black Ops...
Wow, jede se dál, další mise nepolevují a skriptíky jsou snad ještě vytuněnější než kdy před tím - např.v první Vietnamské misi je jedním z úkolů dojít dolů ze svahu a pak dojít ještě 30m dál, aby se ukončil NEKONEČNÝ nával vietnamčíků na vaše pozice. Zní to debilně, o čem to sakra jako mluvim? Ono JE TO DEBILNÍ, když je váš objective prostě bod uprostřed bojiště - ničím zajímavý, ne v zákopu, ne za barikádou, ale spíš tak mezi nimi na otevřené ploše. Není to žádná sranda tam doběhnout, když se všude okolo respawnují nepřátelé, že jo? Ale je to tak. Člověk si říká "nemám třeba někde něco sebrat? někde něco odpálit?" Ne, nebojte:). Prostě tam dojdete, objectives se Vám updatují, teď máte pro změnu dojít o pár metrů doprava...
Vůbec, tenhle systém vození za ručičku, kdy se vám ukazuje, kam se máte dostat max.pár metrů dopředu, dojdete tam, objective se zase o pár metrů posune, atd., abyste snad náhodou v tom zahnutém koridoru nezabloudili, mě irituje. I absurdní množství munice, které dostanete na začátku každé mise zajístí, že nějaké taktizování s výběrem zbraní, zvážit, jestli vzít, zahodit atd., je skoro zbytečné.
Často vychvalovaným prvkem je příběh... Sorry, ale způsob vyprávění, kdy vyšetřující položí otázku, vy nic a on, že to všechno ví a odpoví si na ní, bucheche:D. Dyk i sám hlavní hrdina mu to říká "you already know everything!"...ale ani to interrogatera neobměkčí...;)
A hlavně je to už aspoň po třetí to samé. Autoři nepřišli skoro s ničím novým a mě osobně nepřiblížili atmosféru války, tak jak se to povedlo hlavně v MW1 (Blízký východ). Pripjatské misi z MW se tu nic nepodobá. Říkal jsem si, že by se sem občas hodilo letmé použití stealth, které by nebylo dáno skripty, ale skutečně skillem nebo alespoň elementárním rozhodnutím hráče, právě jako v Pripjati, ale jediný stealth, který vás čeká, je poslechnout rozkaz "teď se skrč/nestřílej" vašeho vždy přítomnhého "vodiče" a jede se dál... Máme tu i na chlup stejnou scénu úniku jako byla ve sněžné misi v MW2.
Vrcholem pak je, když jste vykutálenými autory přinuceni použít kontextové klávesy např. pro bití vyslýchaného nebo uškrcení člověka?! Jako vážně, já jsem asi moc starej, ale tohle mi přišlo trochu moc.
Mohl bych pokračovat - strašně špatně vyřešené ovládání vozidel, kdy jsou po každé klávesy úplně rozhozené (proboha proč?), zvuky zbraní, o kterých tu někteří mluví, zní spíš jako dětské práskačky...atd..
Co bude další gradace série? To už by jsme celou hru museli koukat na nekonečnou sérii nukleárních výbuchů a by to bylo ještě akčnější než megaüberakční Black Ops...
Pro: grafika, možná tak podání příběhu, dabing
Proti: komické skripty, uhozený příběh, všechno moc bouchá a už to hlavně párkrát bylo, vození za ručičku, zvuky zbraní, ovládání vozidel...