Když jsem hru koupil a nainstaloval, docela jsem se na hraní těšil. Bohužel, nadšení rychle opadlo s změnou systému dovedností, který zde není tak přehledný jako v Divine Divinity. Bohužel, některé dovednosti byly zcela změněny tak, že jsou nepoužitelné.
Velmi zajímavý je model dvou postav, které jsou spolu svázány a ani jedna nesmí zemřít, jinak zemře i postava druhá. Přidány byly válečné mapy, území, kde je možné získat dodatečné zkušenosti na zlepšování postav a další vybavení. Tento prvek je sice chvályhodný (zejména v pozdějších fázích hry), ale trochu chaoticky provedený.
Celková atmosféra světa Divine Divinity však naštěstí zůstala, a to včetně velmi zábavných dialogů, které pro tuto hru napsala Rhianna Pratchett (dcera Terryho Pratchetta).
Velmi zajímavý je model dvou postav, které jsou spolu svázány a ani jedna nesmí zemřít, jinak zemře i postava druhá. Přidány byly válečné mapy, území, kde je možné získat dodatečné zkušenosti na zlepšování postav a další vybavení. Tento prvek je sice chvályhodný (zejména v pozdějších fázích hry), ale trochu chaoticky provedený.
Celková atmosféra světa Divine Divinity však naštěstí zůstala, a to včetně velmi zábavných dialogů, které pro tuto hru napsala Rhianna Pratchett (dcera Terryho Pratchetta).
Pro: zábavné dialogy psané Rhiannou Pratchett, atmosféra světa Divine Divinity
Proti: systém dovedností