Původně jsem měl připraven více méně negativní komentář, s tím, že Mass Effect 2 je další koridorová střílečka s chabým příběhem a nekvalitně napsanými dialogy. S tím mohu souhlasit i dnes, ale jistá hratelnost a klasický béčkový děj tu oproti dílu prvnímu funguje, a to především díky výborné kontrastní grafice, kdy se těšíte na další lokaci a planety či celkové zlepšení akční části hry. Ta zde převládá, není příliš zajímavě zpracovaná, ale jako pojítko mezi dialogy funguje obstojně. Samotné rozhovory, na které firma Bioware spoléhá vedou skoro vždy k jednomu cíli, nepočítáme-li "důležitá" rozhodnutí jenž ovlivní pár segmentů v připravované trojce. Ty jsou navíc paradoxně zbarveny do modra a ruda, a tak víte, co bude mít špatný, a co dobrý důsledek. To by ale bylo z negativní stránky hry vše.
Oproti dílu prvnímu, už po vyzkoušení demoverze, mě samotné hraní bavilo a dokonce se Mass Effectu 2 podaří na těch patnáct hodin hráče vtáhnout, a zase si jednou vychutnat sci-fi se vším, co k němu patří. Navíc když autoři disponují takřka neomezeným rozpočtem, může se hráč dočkat, ač prvoplánových, efektních scén podpořených zdařilým soundtrackem. Za dnešní cenu se jedná o velice povedený kup. Zázrak, jak některá média uváděla, se nekoná, ale stále lepší, jak jít na nějký hollywoodský blockbuster do kina.
Jěště dodám, že celkový dojem rapidně zlepšila poslední část hry.
Oproti dílu prvnímu, už po vyzkoušení demoverze, mě samotné hraní bavilo a dokonce se Mass Effectu 2 podaří na těch patnáct hodin hráče vtáhnout, a zase si jednou vychutnat sci-fi se vším, co k němu patří. Navíc když autoři disponují takřka neomezeným rozpočtem, může se hráč dočkat, ač prvoplánových, efektních scén podpořených zdařilým soundtrackem. Za dnešní cenu se jedná o velice povedený kup. Zázrak, jak některá média uváděla, se nekoná, ale stále lepší, jak jít na nějký hollywoodský blockbuster do kina.
Jěště dodám, že celkový dojem rapidně zlepšila poslední část hry.
Pro: audiovizuální stránka hry, bezproblémová hratelnost, optimální délka, po delším čase sci-fi
Proti: dialogy, příběh, společníci, linearita a malá míra ovlivnění průběhu hry