Tuhle hru jsem si původně koupit nechtěl. Měl jsem zaostřeno na King Konga, ale jelikož byla dostupná levnější verze, která byla přibalena ke kolekci klasiky hry Beowulf, řekl jsem si proč ne. Bude to levnější a ještě dostanu bonus.
On je Beowulf překvapivě hodně dobrá hra podle filmu. Jasně, jde o primitivní rubačku, ale prostředí, souboje a pěkné animace mě ke hře přikovaly na slušnou dobu. Dostal jsem se do 11 kapitoly a tam to vzdávám, protože se hra stává doslova nesnesitelně těžkou. Mám za úkol bránit kříž (zván jako relikvie). Háček je v tom, že se na mě valí doslova hordy nepřátel, kteří se hrnou svým scriptovaným sprintem přímo k cíli. Jakmile se k němu dostanou, je konec, protože se kříže nesmím dotknout ani já, bo ho zničím jediným úderem. Zkusil jsem to asi 15x, ale dál se prostě nehnu a jak jsem koukal na jedno video Lets Play na YT, tak s tím chlápek seknul v tom samém bodě (a nevyhnul se vulgarismům). Je to škoda, bavil jsem se dobře.
Ale teď popíšu věci, které mě bavily. Beowulf má skvělé pasáže. Souboje jsou hezky dynamické, Beowulfovi spolubojovníci vše krásně komentují. Prostě pohoda. Ale pak tam tvůrci střelí po designérské stránce naprosto šílenou stupiditu a vše je v háji.
Po grafické stránce si nestěžuju. Není to sice žádný zázrak, ale kouká se na to dobře. Je tu takové to nějaké vylepšování, ale moc jsem tomu nevěnoval pozornost. Vždy jsem naházel body do toho, na co bylo a co by se mohlo hodit, ale na nějaké taktizování nebylo moc prostoru.
Zbraní je dostatek, ale nechápu jejich obrovskou náchylnost se rozpadnout během boje. Copak dánský meč nevydrží více než 5 seknutí do nepřítele. To tam místní cápkové asi fakt kvalitní kováře nemají...
Verdikt: No prostě naštvalo mě to. Koukalo se na to hezky, bavil jsem se více než slušně a najednou takovádle zrada na mě vybafla. Štve mě to, protože koupené hry z principu dohrávám. 50% (a to jsem to původně odhadoval na nějakých 75-80%)
On je Beowulf překvapivě hodně dobrá hra podle filmu. Jasně, jde o primitivní rubačku, ale prostředí, souboje a pěkné animace mě ke hře přikovaly na slušnou dobu. Dostal jsem se do 11 kapitoly a tam to vzdávám, protože se hra stává doslova nesnesitelně těžkou. Mám za úkol bránit kříž (zván jako relikvie). Háček je v tom, že se na mě valí doslova hordy nepřátel, kteří se hrnou svým scriptovaným sprintem přímo k cíli. Jakmile se k němu dostanou, je konec, protože se kříže nesmím dotknout ani já, bo ho zničím jediným úderem. Zkusil jsem to asi 15x, ale dál se prostě nehnu a jak jsem koukal na jedno video Lets Play na YT, tak s tím chlápek seknul v tom samém bodě (a nevyhnul se vulgarismům). Je to škoda, bavil jsem se dobře.
Ale teď popíšu věci, které mě bavily. Beowulf má skvělé pasáže. Souboje jsou hezky dynamické, Beowulfovi spolubojovníci vše krásně komentují. Prostě pohoda. Ale pak tam tvůrci střelí po designérské stránce naprosto šílenou stupiditu a vše je v háji.
Po grafické stránce si nestěžuju. Není to sice žádný zázrak, ale kouká se na to dobře. Je tu takové to nějaké vylepšování, ale moc jsem tomu nevěnoval pozornost. Vždy jsem naházel body do toho, na co bylo a co by se mohlo hodit, ale na nějaké taktizování nebylo moc prostoru.
Zbraní je dostatek, ale nechápu jejich obrovskou náchylnost se rozpadnout během boje. Copak dánský meč nevydrží více než 5 seknutí do nepřítele. To tam místní cápkové asi fakt kvalitní kováře nemají...
Verdikt: No prostě naštvalo mě to. Koukalo se na to hezky, bavil jsem se více než slušně a najednou takovádle zrada na mě vybafla. Štve mě to, protože koupené hry z principu dohrávám. 50% (a to jsem to původně odhadoval na nějakých 75-80%)
Pro: souboje, prostředí, animace, pěkná hudba, povzbuzování party
Proti: nesnesitelná obtížnost, zbraně made in china