Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Counter Terrorist Special Forces: Fire for Effect

  • PC 55
Jelikož jsem hru Special Forces: Nemesis Strike už nějaký ten čas vídal v jednom obchodním centru, podíval jsem se na DH, abych o ní vypátral více informací. Při zjištění, že se jedná o akci z pohledu třetí osoby, navíc se sekundárním herním žánrem stealth, mi to nedalo a hru jsem zakoupil.

Od začátku na mě SCNS dělal dobrý dojem, a to i přesto, že jsem ho musel kvůli nefunkční češtině, jenž jsem si stáhl, přeinstalovat. První dvě mise byly tréninkové a já si v nich vyzkoušel všechny zbraně a vlastnosti Raptora i Stealth Owla, s nimiž jsem posléze střídavě plnil i zbývající mise, kterých je celkem šestadvacet. Počáteční nadšení ale po desáté misi začalo upadat a začínal se dostavovat stereotyp.

Stealth Owl může používat brýle s nočním, termálním nebo sonarovým viděním a dokonce se může stát i neviditelným. To vše ale jen po omezenou dobu, dokud mu nedojde energie, kterou si však posléze může znovu dobít. Parašutistické mise se Stealth Owlem, které sice nejsou moc stealth, protože při nich zabijete asi padesátku nepřátel, patřily zezačátku k mým nejoblíbenějším, ale jelikož je jich více než čtvrtina z celkového počtu a navíc se jejich obtížnost nehorázně zvyšuje, zařadil jsem tři poslední na opačný konec žebříčku oblíbenosti.

Raptor také používá energii, a to na dobíjení své elektrické neprůstřelné vesty, jejíž odolnost se zmenšuje, když je zasažen. Plníte s ním spoustu misí se vznášedlem, ale klidně bych uvítal další, výměnou za již zmíněné tři poslední parašutistické mise, které jsem dohromady hrál snad stokrát, než se mi je podařilo konečně splnit.

Ve hře se projede ve vznášedle, džípu, sněžném skútru nebo člunu a setkáte se i se spoustou vrtulníků a jedním pro radar neviditelným letadlem. Zbraní je něco kolem čtyřiceti, přičemž nejvíce se mi asi líbily zvláštní elektrické granáty, jenž pohybují kovovými předměty.

Jak už uvádí uživatelé přede mnou, obtížnost je nevyvážená, protože se občas najde mise, která je lehčí, než mise počáteční a splníte ji napoprvé (třeba poslední mise je snad úplně nejlehčí a její splnění mi trvalo asi minutu), což je asi hlavní důvod, proč mi bude stačit jedno dohrání.

Pro: neviditelnost Stealth Owla, první čtyři parašutistické mise, mise se vznášedlem, sněžný skútr, elektrické granáty

Proti: poslední tři parašutistické mise, nevyvážená obtížnost, stereotyp

+12