...a když jsem dohrál Portal jedničku, ze všeho nejvíc líto mi bylo, že byl tak krátký. Sranda byla, napětí trochu taky, ale člověk se cítil asi tak jako neuspokojený zákazník odcházející z nevěstince. I tak mě to ale bavilo. Nás to bavilo.
Naštěstí další "content" přidal Portal 2, ale vraťme se k jedničce. Humor je její největší deviza. Geniální myšlenka "vypůjčená" (nebo spíše spolknutá) od vývojářů N. Dropu je dovedena do maximální účinnosti. Jasně, dvojka má pár blbůstek navíc, ale to důležité je i tady. Ale zase narážíme na tu dobu hraní.
I tak mě ale Portal zaujal.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
KDY (poprvé/naposledy) -------- 2008 (N/A)
KOLIK (hodin circa) ----------- 3
DOJEM (ano/hmm/ne) ------------ ANO
OBTÍŽNOST (pokud je/pamatuji) - N/A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Naštěstí další "content" přidal Portal 2, ale vraťme se k jedničce. Humor je její největší deviza. Geniální myšlenka "vypůjčená" (nebo spíše spolknutá) od vývojářů N. Dropu je dovedena do maximální účinnosti. Jasně, dvojka má pár blbůstek navíc, ale to důležité je i tady. Ale zase narážíme na tu dobu hraní.
I tak mě ale Portal zaujal.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
KDY (poprvé/naposledy) -------- 2008 (N/A)
KOLIK (hodin circa) ----------- 3
DOJEM (ano/hmm/ne) ------------ ANO
OBTÍŽNOST (pokud je/pamatuji) - N/A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pro: Realizace nápadu, humor
Proti: Doba hraní