Kouzelná, toto přídavné jméno pěkně vystihuje Dreamfall. Ať už vizuály, hudbu a nebo příběh. Abych pravdu řekl, těšil jsem se na ní a dlouho sledoval její vývoj, až jsem si jí nakonec mohl zahrát.
A abych pravdu řekl ještě jednou, v době hraní jsem si jako v interaktivním filmu nepřipadal. Teď ve zpětném pohledu to tak trochu je, pravda. Štvalo mě v Arkadii běhat sem tam, hlavně tou dlouhou cestou před palácem. Ale lehce se teď soudí. Mám právo tu hru teď kriticky odsoudit, když jsem si jí před třemi lety do hloubky užíval ? Těžko říct. I tak z ní mám dobrý dojem i vzpomínky.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
KDY (poprvé/naposledy) -------- 2006 (N/A)
KOLIK (hodin circa) ----------- 10
DOJEM (ano/hmm/ne) ------------ ANO
OBTÍŽNOST (pokud je/pamatuji) - N/A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A abych pravdu řekl ještě jednou, v době hraní jsem si jako v interaktivním filmu nepřipadal. Teď ve zpětném pohledu to tak trochu je, pravda. Štvalo mě v Arkadii běhat sem tam, hlavně tou dlouhou cestou před palácem. Ale lehce se teď soudí. Mám právo tu hru teď kriticky odsoudit, když jsem si jí před třemi lety do hloubky užíval ? Těžko říct. I tak z ní mám dobrý dojem i vzpomínky.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
KDY (poprvé/naposledy) -------- 2006 (N/A)
KOLIK (hodin circa) ----------- 10
DOJEM (ano/hmm/ne) ------------ ANO
OBTÍŽNOST (pokud je/pamatuji) - N/A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pro: Hudba, Atmosféra
Proti: Běhání sem tam