Možná bych i rozuměl, proč vlastně tento typ her vůbec vzniká. Hra, vydávaná spolu s premiérou a doplňující právě promítaný film, je jistě velmi výhodným reklamním artiklem a každý dolar se nakonec počítá, že. U animovaných bijáků je to snad i nutnost (no nevydělejte na tom, když je to pro děti) - jdete na film s dětmi a ty se nenápadně dozvědí, že vyšla také hra napříč platformami. A samo že takové dítě chce takovou hru hned hrát a nebohým rodičům, v potřebě oprostit se od lítostivých očiček (popřípadě paviáního skřeku) svých ratolestí, nezbude nic jiného, než draze zakoupit. Mají to nakonec dobře vymyšlené, kluci jedni ušatí...
Film jsem u tohoto konkrétního případu sice neviděl, ale nepochybuji, že to, že tato hra spatřilo světlo světa, nic dost dobře neomluví. Jde o prachobyčejný chudý klon CALL OF DUTY, zápletku má mnohokrát provařenou (s klasickými přísadami o patriotismu USA a jejich neohrožených vojácích, kteří jsou schopni porazit kohokoliv). Tento počin by měli dávat zadarmo, jako reklamní předmět, za peníze nestojí. Nějak mi uniká, proč se do toho namočilo zrovna Konami...
Jediné co tady opravdu stojí alespoň trochu za řeč, je audiovizuální přednes, ovšem o žádné hitparádě také nemůžeme mluvit. A vůbec, když už byla poptávka po spojení hry s filmem, proč screeny, osvětlující děj, udělali tak komiksově komickým způsobem?
Jedním z velkých neduhů hry je vůbec samotná hlavní postava. Na to, že jde o mariňáka (mimochodem mizerně nadabovaného), neuběhne ani 50m a hned se zadýchá, nedokáže cokoliv přeskočit a ještě nemá ani dost síly, aby snesl veškerý herní arzenál (spíše arzenálek - samopal, bazuku, odstřelovačku). Ten alespoň dobře vypadá i zní (arzenál) a dokonce zachovává autentické nabíjení.
Gameplay se skládá z jediného - doběhnout (či spíše dojít), vystřílet přesně daný počet emzáků (tady dokonce možné sundat nepřítele skrze tělo vašeho živého spolubojovníka) při neměnném poměru jeden emzák na cca jeden zásobník, občas se skrýt a tak pořád dokola až do konce - s celkovou délkou hraní 45min (!) a při lehučkém finálním souboji.
Film jsem u tohoto konkrétního případu sice neviděl, ale nepochybuji, že to, že tato hra spatřilo světlo světa, nic dost dobře neomluví. Jde o prachobyčejný chudý klon CALL OF DUTY, zápletku má mnohokrát provařenou (s klasickými přísadami o patriotismu USA a jejich neohrožených vojácích, kteří jsou schopni porazit kohokoliv). Tento počin by měli dávat zadarmo, jako reklamní předmět, za peníze nestojí. Nějak mi uniká, proč se do toho namočilo zrovna Konami...
Jediné co tady opravdu stojí alespoň trochu za řeč, je audiovizuální přednes, ovšem o žádné hitparádě také nemůžeme mluvit. A vůbec, když už byla poptávka po spojení hry s filmem, proč screeny, osvětlující děj, udělali tak komiksově komickým způsobem?
Jedním z velkých neduhů hry je vůbec samotná hlavní postava. Na to, že jde o mariňáka (mimochodem mizerně nadabovaného), neuběhne ani 50m a hned se zadýchá, nedokáže cokoliv přeskočit a ještě nemá ani dost síly, aby snesl veškerý herní arzenál (spíše arzenálek - samopal, bazuku, odstřelovačku). Ten alespoň dobře vypadá i zní (arzenál) a dokonce zachovává autentické nabíjení.
Gameplay se skládá z jediného - doběhnout (či spíše dojít), vystřílet přesně daný počet emzáků (tady dokonce možné sundat nepřítele skrze tělo vašeho živého spolubojovníka) při neměnném poměru jeden emzák na cca jeden zásobník, občas se skrýt a tak pořád dokola až do konce - s celkovou délkou hraní 45min (!) a při lehučkém finálním souboji.
Pro: grafika, ty tři zbraně
Proti: krátkost, téma, Ai