Protože jsem se sám svým kupováním podílel na rozvoji trendu kouskování obsahu na DLC, moralistické průpovídky raději vynechám a půjdu rovnou k věci.
1. Spell Tomes: Průměrný moder by dokázal vytvořit něco podobného za jedno odpoledne a zároveň s tím by druhou ruku zaměstnával likvidací středně velkého balení chipsů. Nevím o co tu s těmi knihami čar krom peněz autorům šlo..Snad o rozbití stereotypu, kdy po dungeonech pravidelně nalézáte truhly s opakujícím se obnosem zlata, jedním paklíčem a jedním kusem hlávkového salátu/cibule?? Nepovedlo se a ke zmíněnému stereotypu se zařadily knihy, s naprosto zbytečnými spelly. Hodnotím 25%
2. Horse Armor: Do nebe zvolající příklad toho, co mělo být obsaženo už v základní hře... Protože můj charakter hru prošel v červené kapucce Mythic Dawn a elfí zlatavé zbroji, měl jsem kliku. Jeden ze dvou dostupných koňských potahů mi seděl k obleku. Co ovšem ti hráči, chránící se orčími/skleněnými/dwemerskými brněními? Ti si mají své koně změřit od kopýtka po hřívu a začít pro ně něco štrikovat?? Proč není koňská zbroj i v těchto stylech? A proč vypadá ocelový postroj tak hnusně, že odívat se do stejného materiálu, šel bych raději za questem pěšky?! Hodnotím 45%
3. Orrey: Aneb závan olovnaté rzi z vyhaslých, trpasličích fabrik v Morrowindu. Loupežníci rozkradli součástky na dwemerské planetárium a roznesli jej po svých táborech na lučinách západního Cyrodiilu. Důvod proč ta místa navštívit znovu/vůbec je navštívit je tu! Hodnotím 70%.
4. Mehrunes Razor: Nabízí pořádný dungeon v místě, kam byste museli bez naváděcí šipky zabloudit omylem. Dungeon překonává zpracováním všechny ty neúkolové ze základní hry, což je jenom dobře, ale i mnoho těch v rámci questových linií, což už je na pováženou. Uvnitř vás zabaví proměňující se prostředí, řezání se dvou frakcí, nebo třeba dřevěné město v duchu "není nad to mít střechu nad hlavou v jeskyni." :D Hodnotím 80%
5. Thieves Den: Opět jedno z těch lepších DLC. Hlavně díky šermířským duelům bohatým na vápník, které svedete s kostlivci o galéru v jeskyni pod Anvilským hradem. Jak se tak velká loď dostala do jeskyně jejíž vchod sotva pojme jednu osobu ale raději nepřemýšlet. Hodnotím 70%
6. The Vile Lair: Tak toto hnízdo pro zloduchy jsem dokonale vytěsnil z paměti. DLC totiž vyniká svojí bezduchou zapomenutelností. Hodnotím 30%
7. Wizards Tower: Zasazení do vánočně bílých, jerallských hor. Nádherný výhled, až na Imperial City... To všechno by jistě znamenalo pro realitního agenta, kýlu, uhnanou z tahání těch pytlů zlata, stržených za prodej této nemovitosti. Ovšem vy věž dědíte, a tak tu na něj žádné ryto nečeká. Věž vás efektně přivítá a v přízemí jdou do truhel ukládat věci, aniž by hrozilo, že vám za pár dní „vysublimují“. Bohužel je to celé tak trochu z ruky. Hodnotím 60%
8. Knights of the Nine: Počin ospravedlňující celou krabicovou kompilaci a zároveň něco, s čím na rozdíl od ostatního obsahu strávíte víc, než pár desítek minut. Do lesa u hranic s kočičí provincií přidává sídlo řádu šlechetných rytířů devítky, ze kterých by ta dobrota jen kapala, kdyby už nebyli mrtví a v plynném skupenství. Shánění dílů rytířské zbroje vyžene do sedmi katedrál v každém z měst i ty nejzatvrzelejší ateisty. Zlatiství Aurorani jsou fajn. Princ Umaril vypadá spíše jako něco z komiksů o Hulkovi, ale souboj s ním, nad Imperial City, na mráčku má hodně co do sebe a skvěle uzavírá celé dobrodružství. Hodnotím 85%
1. Spell Tomes: Průměrný moder by dokázal vytvořit něco podobného za jedno odpoledne a zároveň s tím by druhou ruku zaměstnával likvidací středně velkého balení chipsů. Nevím o co tu s těmi knihami čar krom peněz autorům šlo..Snad o rozbití stereotypu, kdy po dungeonech pravidelně nalézáte truhly s opakujícím se obnosem zlata, jedním paklíčem a jedním kusem hlávkového salátu/cibule?? Nepovedlo se a ke zmíněnému stereotypu se zařadily knihy, s naprosto zbytečnými spelly. Hodnotím 25%
2. Horse Armor: Do nebe zvolající příklad toho, co mělo být obsaženo už v základní hře... Protože můj charakter hru prošel v červené kapucce Mythic Dawn a elfí zlatavé zbroji, měl jsem kliku. Jeden ze dvou dostupných koňských potahů mi seděl k obleku. Co ovšem ti hráči, chránící se orčími/skleněnými/dwemerskými brněními? Ti si mají své koně změřit od kopýtka po hřívu a začít pro ně něco štrikovat?? Proč není koňská zbroj i v těchto stylech? A proč vypadá ocelový postroj tak hnusně, že odívat se do stejného materiálu, šel bych raději za questem pěšky?! Hodnotím 45%
3. Orrey: Aneb závan olovnaté rzi z vyhaslých, trpasličích fabrik v Morrowindu. Loupežníci rozkradli součástky na dwemerské planetárium a roznesli jej po svých táborech na lučinách západního Cyrodiilu. Důvod proč ta místa navštívit znovu/vůbec je navštívit je tu! Hodnotím 70%.
4. Mehrunes Razor: Nabízí pořádný dungeon v místě, kam byste museli bez naváděcí šipky zabloudit omylem. Dungeon překonává zpracováním všechny ty neúkolové ze základní hry, což je jenom dobře, ale i mnoho těch v rámci questových linií, což už je na pováženou. Uvnitř vás zabaví proměňující se prostředí, řezání se dvou frakcí, nebo třeba dřevěné město v duchu "není nad to mít střechu nad hlavou v jeskyni." :D Hodnotím 80%
5. Thieves Den: Opět jedno z těch lepších DLC. Hlavně díky šermířským duelům bohatým na vápník, které svedete s kostlivci o galéru v jeskyni pod Anvilským hradem. Jak se tak velká loď dostala do jeskyně jejíž vchod sotva pojme jednu osobu ale raději nepřemýšlet. Hodnotím 70%
6. The Vile Lair: Tak toto hnízdo pro zloduchy jsem dokonale vytěsnil z paměti. DLC totiž vyniká svojí bezduchou zapomenutelností. Hodnotím 30%
7. Wizards Tower: Zasazení do vánočně bílých, jerallských hor. Nádherný výhled, až na Imperial City... To všechno by jistě znamenalo pro realitního agenta, kýlu, uhnanou z tahání těch pytlů zlata, stržených za prodej této nemovitosti. Ovšem vy věž dědíte, a tak tu na něj žádné ryto nečeká. Věž vás efektně přivítá a v přízemí jdou do truhel ukládat věci, aniž by hrozilo, že vám za pár dní „vysublimují“. Bohužel je to celé tak trochu z ruky. Hodnotím 60%
8. Knights of the Nine: Počin ospravedlňující celou krabicovou kompilaci a zároveň něco, s čím na rozdíl od ostatního obsahu strávíte víc, než pár desítek minut. Do lesa u hranic s kočičí provincií přidává sídlo řádu šlechetných rytířů devítky, ze kterých by ta dobrota jen kapala, kdyby už nebyli mrtví a v plynném skupenství. Shánění dílů rytířské zbroje vyžene do sedmi katedrál v každém z měst i ty nejzatvrzelejší ateisty. Zlatiství Aurorani jsou fajn. Princ Umaril vypadá spíše jako něco z komiksů o Hulkovi, ale souboj s ním, nad Imperial City, na mráčku má hodně co do sebe a skvěle uzavírá celé dobrodružství. Hodnotím 85%
Pro: Zaplnění hluchých míst provincie Cyrodiil.
Proti: Uvedlo to ten zhoubný trend DLC, klasickým datadiskům ku škodě.