Zhruba 4 roky jsem hrál dotu(Xpam, Garena), nýbrž W3 grafika a vlastně obecně jako každá hra, časem omrzí. Po shlédnutí videa na youtube o HoN jsem nezávratně začal shánět beta key, nakonec se zadařilo a od té doby jsem byl hrdým členem HoN komunity. Po skončení bety jsem si zakoupil i účet.
Oproti W3 dotě neskutečný skok jak v grafice, tak i po technické stránce, Gui, ovládání, online statistiky. Ale přeci jen se od Doty trochu liší herním stylem. HoN je oproti dotě mnohem svižnější, rychlejší. Trochu by se to dalo přirovnat k CS vs Unreal. Hrál jsem asi rok, na myslím si, celkem vysoké úrovni s klanem. Jak ale dota omrzela, časem omrzel i HoN. Nicméně se mu nedá vytknout nic. Perfektní ovládání, grafika a online statistiky. Nesmím zapomenout ani na obrovskou snahu S2 s každotýdenními updaty, které vždy přinesou kromě balance taky něco nového jako třeba alt-avatar, ikonky. Od verze 2.0 má hráč možnost díky Matchmakingu(fce, kde si vyberete jaký chcete mód, z jakého kontinentu hrajete a automaticky hra nalezne ostatní hráče a už se jen hraje) možnost vydělávat goblin coiny(platidlo v HoN) a za ty si kupovat již zmíněné featurky.
Mrzí mě jen, že S2 se nesnažili a trošku nepřispěli na reklamu a hry jako LoL je komerčně ničí. Vyjádření S2 je ale "nepotřebujeme reklamu, stačí, když se vědění o naší hře šíří z hráče na hráče etc."
Oproti W3 dotě neskutečný skok jak v grafice, tak i po technické stránce, Gui, ovládání, online statistiky. Ale přeci jen se od Doty trochu liší herním stylem. HoN je oproti dotě mnohem svižnější, rychlejší. Trochu by se to dalo přirovnat k CS vs Unreal. Hrál jsem asi rok, na myslím si, celkem vysoké úrovni s klanem. Jak ale dota omrzela, časem omrzel i HoN. Nicméně se mu nedá vytknout nic. Perfektní ovládání, grafika a online statistiky. Nesmím zapomenout ani na obrovskou snahu S2 s každotýdenními updaty, které vždy přinesou kromě balance taky něco nového jako třeba alt-avatar, ikonky. Od verze 2.0 má hráč možnost díky Matchmakingu(fce, kde si vyberete jaký chcete mód, z jakého kontinentu hrajete a automaticky hra nalezne ostatní hráče a už se jen hraje) možnost vydělávat goblin coiny(platidlo v HoN) a za ty si kupovat již zmíněné featurky.
Mrzí mě jen, že S2 se nesnažili a trošku nepřispěli na reklamu a hry jako LoL je komerčně ničí. Vyjádření S2 je ale "nepotřebujeme reklamu, stačí, když se vědění o naší hře šíří z hráče na hráče etc."
Pro: Staty,No-leaver, Cheating protection, Online stats, Matchmaking, Coins, Upgrades
Proti: Bez reklamy, Možnost koupit Coiny, pomalu rozvíjející se komunita