Jarni (2010) betatesting na Xboxu me hodne navnadil a tak jsem s koupi nevahal, protoze jsem mel prakticky jistotu, ze tohle bude opravdu kvalitni pocin. Tomu tak nakonec skutecne je. Je zde vsak rozdil mezi hranim na konzoli a na PC a ten nakonec u me srazi hru nejvic. Je tim nevyvazena obtiznost, kterou se tvurci snazili hru priblizit co nejsirsi mase hracu.
Pote, co jsem byl skoro zdesen snadnosti demicka (na PC) jsem nevahal u zvoleni obtiznosti "hard" u plne hry a i presto pro me hra byla jen malou vyzvou. Policie me behem honicek v aute ani jednou (!) nedokazala dostat do uzkych a muj uprk byl vzdy uspesny. Naopak prestrelky diky tomu nabyvaji skveleho spadu a dynamicnosti a je opravdu radost je hrat. Je tedy docela sporne, zdali je nizka obtiznost vyraznym minusem, ci ne, protoze casta umrti z predchoziho dilu vedla spolu s dementne rozlozenymi savepointy k nefalsovane frustraci.
Pribeh neni ani zdaleka tak silny, jak jsem ocekaval a vidina penez, ktere v praxi stejne nemuzu po meste skoro nijak vyuzit, me opravdu nemotivovala. Misto tvorby cool artworku, ktere se postupne odemykaji v menu, se meli chlapci v 2K zamerit spise na obsah hry samotne... ac, musim uznat, Playboye jsou napad skvely ;)
Pres vsechna negativa ale musim rict, ze hra slape skvele. Hratelnost je primo vynikajici a ac neni pribeh zrovna AAA, tak dokaze navnadit a hrace udrzet - uz jen svym smyslem pro humor. A diky dokonale atmosfere mesta a doby (audiovizualni zpracovani + hudba) jsem byl opravdu hrou pohlcen. V tomhle smeru prokazali tvurci opravdu puntickarsky smysl pro detail, coz rozhodne dokazu ocenit.
Skvelou dynamicnost prestrelek jsem jiz zminoval a stejne tak je radost jenom tak si jezdit po meste. Hrac hned po prvnich ujetych metrech zjisti, ze i tentokrat neridi pouhy x-polygonovy model auta ale masinu, ktera skutecne neco vazi a ktera mu toho behem jizdy mnohe nepromine. I tak jsem se ale dokazal s jizdnim modelem prakticky ihned szit a pokazde si tak jizdu uzit.
Kdyby nebyla hra tak kratka a dala hraci vice moznosti k vyblbnuti a k prozkoumavani, muj dojem by byl o hodne lepsi. Absence "Free ride" je neodpustitelna. Politika DLC smutna.
Pote, co jsem byl skoro zdesen snadnosti demicka (na PC) jsem nevahal u zvoleni obtiznosti "hard" u plne hry a i presto pro me hra byla jen malou vyzvou. Policie me behem honicek v aute ani jednou (!) nedokazala dostat do uzkych a muj uprk byl vzdy uspesny. Naopak prestrelky diky tomu nabyvaji skveleho spadu a dynamicnosti a je opravdu radost je hrat. Je tedy docela sporne, zdali je nizka obtiznost vyraznym minusem, ci ne, protoze casta umrti z predchoziho dilu vedla spolu s dementne rozlozenymi savepointy k nefalsovane frustraci.
Pribeh neni ani zdaleka tak silny, jak jsem ocekaval a vidina penez, ktere v praxi stejne nemuzu po meste skoro nijak vyuzit, me opravdu nemotivovala. Misto tvorby cool artworku, ktere se postupne odemykaji v menu, se meli chlapci v 2K zamerit spise na obsah hry samotne... ac, musim uznat, Playboye jsou napad skvely ;)
Pres vsechna negativa ale musim rict, ze hra slape skvele. Hratelnost je primo vynikajici a ac neni pribeh zrovna AAA, tak dokaze navnadit a hrace udrzet - uz jen svym smyslem pro humor. A diky dokonale atmosfere mesta a doby (audiovizualni zpracovani + hudba) jsem byl opravdu hrou pohlcen. V tomhle smeru prokazali tvurci opravdu puntickarsky smysl pro detail, coz rozhodne dokazu ocenit.
Skvelou dynamicnost prestrelek jsem jiz zminoval a stejne tak je radost jenom tak si jezdit po meste. Hrac hned po prvnich ujetych metrech zjisti, ze i tentokrat neridi pouhy x-polygonovy model auta ale masinu, ktera skutecne neco vazi a ktera mu toho behem jizdy mnohe nepromine. I tak jsem se ale dokazal s jizdnim modelem prakticky ihned szit a pokazde si tak jizdu uzit.
Kdyby nebyla hra tak kratka a dala hraci vice moznosti k vyblbnuti a k prozkoumavani, muj dojem by byl o hodne lepsi. Absence "Free ride" je neodpustitelna. Politika DLC smutna.