Je veliká škoda, že v rozvoji tohoto konceptu už se dále nepokračovalo. Chyb je tu řada - animace všeho je dost trapná, technologický rozvoj je zbytečně vyhrocený (ty první "survival" mise mi vždy přišly nejzábavnější a imo by bylo zajímavější, kdyby z této atmosféry autoři těžili více), a i přes iluzi individualit je ve hře později hodně generických postav, kterým se snad i náhodně přiřazují dabingy, kterých je pro ně ve hře nedostatek.
I přesto ale Altar nebídl velice svěží přístup ke zkostnatělému žánru RTS (jehož mainstream se od dob prvních kousků vzhledem k uplynulé době mění jen kosmeticky) a hravě strčil do kapsy i mamutí konkurenci, která se snažila něco "podobného" (horšího) v pozlacené podobě vnutit hráčům jako revoluční počin (a bohužel se jí to u spousty lidí i povedlo).
I přesto ale Altar nebídl velice svěží přístup ke zkostnatělému žánru RTS (jehož mainstream se od dob prvních kousků vzhledem k uplynulé době mění jen kosmeticky) a hravě strčil do kapsy i mamutí konkurenci, která se snažila něco "podobného" (horšího) v pozlacené podobě vnutit hráčům jako revoluční počin (a bohužel se jí to u spousty lidí i povedlo).