Ono je celkem k zamyšlení co stálo za úspěchem tohoto Lotra. Jako RTS není vůbec špatná, je příjemně hratelná, jenže zase nebyl v kampani využit plně potenciál co hra má. Kampaň za dobrou stranu ve skrze kopíruje události z celé trilogie(což je i vlastně i u záporáků jen z trochu jiného úhlu). Zpracování si skutečně zaslouží pochvalu, mapa světa, hudba, dabing, záběry z filmů a foto působí opravdu příjemně a lákavě. Jenže právě po projití lokací které odvypráví nějaký děj jsou pak místa kde zničíte nepřítele na druhé straně mapy, jdete do další oblasti a to samé jen v trochu jiných kulisách.
Ze začátku to tolik nevadí začínáte teprve tvořit armádu, získávat zkušenosti pro hrdiny a jednotky, dostáváte se do nových situací, kdy jsou k dispozici další typy vojáků a budov jenže jak tento trend brzy opadne, tak s tím začne padat i hratelnost celé kampaně. Problém je hlavně v malé taktice, pěchota, lučišníci, jízda, pak obléhající hračky, plus nějaká ta speciální jednotka pro každou stranu. Fajn by bylo kdyby to aspoň v základu fungovalo a hráč musel tyto jednotky kombinovat, ale kdeže stačí se zaměřit na lučišníky, jelikož ty prakticky udolají cokoliv co Insengard a Mordor proti Vám pošle po vylepšení na ohnivé šípy a brnění už nic jiného nepotřebujete. Navíc dobro je v kampani až příliš protěžováno, kdy má k ruce spoustu hrdinů kteří jako třeba Legolas dokáží se svým lukem způsobit pěknou spoušť. Potom jejich možnost přivolat si na omezenou dobu posily v podobě jízdy, lukostřelců, entů, orlů a nesmrtelných duchů, to u zlých hochů opravdu chybí, a jejich výčet hrdinů je taktéž omezenější.
Jinak je fajn prvek že hráč staví budovy na vytyčených bodech, že budovy získávají zkušenosti a zlepšují se, a prostředí map nabízí i neutrální věže které lze osadit lukostřelci. Bohužel je trochu škoda že Insengard a Mordor nemají hradby, a jejich obrana oproti hradům Gondoru a Rohanu je směšně slabá.
Jinak stále to vypadá vše pěkně a koukatelně, hraje se to taky celkem dobře jen ta nevyváženost a nevyužitost potenciálu zamrzí. Trošku mě zaráží ty vysoká hodnocení, kdyby to nebylo z prostředí Lotra myslím tak by to tahle hodnoceno nebylo.
Ze začátku to tolik nevadí začínáte teprve tvořit armádu, získávat zkušenosti pro hrdiny a jednotky, dostáváte se do nových situací, kdy jsou k dispozici další typy vojáků a budov jenže jak tento trend brzy opadne, tak s tím začne padat i hratelnost celé kampaně. Problém je hlavně v malé taktice, pěchota, lučišníci, jízda, pak obléhající hračky, plus nějaká ta speciální jednotka pro každou stranu. Fajn by bylo kdyby to aspoň v základu fungovalo a hráč musel tyto jednotky kombinovat, ale kdeže stačí se zaměřit na lučišníky, jelikož ty prakticky udolají cokoliv co Insengard a Mordor proti Vám pošle po vylepšení na ohnivé šípy a brnění už nic jiného nepotřebujete. Navíc dobro je v kampani až příliš protěžováno, kdy má k ruce spoustu hrdinů kteří jako třeba Legolas dokáží se svým lukem způsobit pěknou spoušť. Potom jejich možnost přivolat si na omezenou dobu posily v podobě jízdy, lukostřelců, entů, orlů a nesmrtelných duchů, to u zlých hochů opravdu chybí, a jejich výčet hrdinů je taktéž omezenější.
Jinak je fajn prvek že hráč staví budovy na vytyčených bodech, že budovy získávají zkušenosti a zlepšují se, a prostředí map nabízí i neutrální věže které lze osadit lukostřelci. Bohužel je trochu škoda že Insengard a Mordor nemají hradby, a jejich obrana oproti hradům Gondoru a Rohanu je směšně slabá.
Jinak stále to vypadá vše pěkně a koukatelně, hraje se to taky celkem dobře jen ta nevyváženost a nevyužitost potenciálu zamrzí. Trošku mě zaráží ty vysoká hodnocení, kdyby to nebylo z prostředí Lotra myslím tak by to tahle hodnoceno nebylo.
Pro: Viz komentář.
Proti: Viz komentář.