Není snadné hodnotit hru z pravěku české herní scény a to ještě v žánru, ve kterém prakticky neexistuje a skoro ani nemůže existovat opravdu dobrá hra. Muzeum mrtvol je textovka naprosto typická, bez žádných doplňujících obrázků nebo zvuků. Největší technologický posun od těch nejprimitivnějších textovek spočívá v save/load technologii a tom, že klikáte na tlačítka a nemusíte vypisovat příkazy.
Co je na ní sympatické, je relativní jednoduchost, kdy se po vás nechtějí žádné nesmysly a pravděpodobně vzhledem k omezenosti programu, po vás hra nechce žádné (a tudíš ani žádné zvrhlé) kombinace předmětů (věc, na které nechutně ulítávají české grafické adventury).
Jestliže však hra nemá grafiku, ani zvuky a ani hudbu, čekal bych založení hry na nějakém příběhu. Jenže ani ten tu vlastně není (zápletka "jsi na neznámém místě a někam jdi" pro mě není příběh) a jeho podstatu se vlastně dozvíte až v poslední lokaci a v závěrečném "outru".
Nicméně hra docela odsýpala a nebýt trošku provokativního bludiště na konci, při kterém nutně potřebujete zápisníček, bylo by mi i bývalo líto, že je tak krátká.
Co je na ní sympatické, je relativní jednoduchost, kdy se po vás nechtějí žádné nesmysly a pravděpodobně vzhledem k omezenosti programu, po vás hra nechce žádné (a tudíš ani žádné zvrhlé) kombinace předmětů (věc, na které nechutně ulítávají české grafické adventury).
Jestliže však hra nemá grafiku, ani zvuky a ani hudbu, čekal bych založení hry na nějakém příběhu. Jenže ani ten tu vlastně není (zápletka "jsi na neznámém místě a někam jdi" pro mě není příběh) a jeho podstatu se vlastně dozvíte až v poslední lokaci a v závěrečném "outru".
Nicméně hra docela odsýpala a nebýt trošku provokativního bludiště na konci, při kterém nutně potřebujete zápisníček, bylo by mi i bývalo líto, že je tak krátká.
Pro: je krátká (takže vás nezačne štvát), tajemná a vcelku rozumná
Proti: není grafika, zvuky, hudba ani příběh