Front Mission Evolved si recenzentské obce bůhví jaké dobré známky neodnesl. Označovaný za průměr někde hodnocen solidně podprůměr, tak jsem u toho kousku váhal zdali si ho koupit či ne. Slevová akce na Steamu je ale mocná věc tak jsem neodolal a 5 eur obětoval. A vůbec to nebyl špatný krok.
Po pěkném intru, se hráč ocitne uprostřed chaosu v New Yorku který je pod těžkým útokem. Začátek příběhu působil béčkově, avšak po celou dobu hraní drží mise pohromadě a neuráží hráče. Postavy co se zde objevují jsou klasickým prototypem a nijak zvlášť nepřekvapí.
Samotné souboje jsou fajn pokud máte rádi roboty, já jsem rád po dlouhé době uvítal změnu od klasiky ničení vetřelců, němců, rusů a dalších klišé nepřátel. Nepřátelští Wanzeři se dokonce kryjí, a umí i příjemně otravovat, přesto nepředstavují tak velkou překážku jako souboje s bossy. Ty jsou celkem časté a nabízí větší výzvu.
Prvek vylepší vašeho Mecha kdy si můžete za vydělané peníze pořídit jiné zbraně a vybavení bylo příjemným zpestřením a možností pro upravení stylu jak budete hrát a na jaký typ boje se zaměříte.
Bohužel co mě naopak moc nenadchlo jsou části kdy Dylan bojuje pěšmo. Nevím proč ale ovládání hrdiny je více těžkopádnější než jeho tunového kolosu. Míření a střelba se chová najednou hůře než tomu tak bylo po zbytek hry. Divné.
Hře je také vytýkána grafika, já s ním žádným problém neměl, není to sice poslední výkřik technologie ale svůj účel to plní a svižně se to hýbe. Tak to má přece být.
Hra je komplet v angličtině což některé hráče nenadchne, hudební doprovod je celkem výrazný a dokáže správně navodit ten pocit z akce. Jinak zde oceňuji taktéž cut-scény které jsou zde pěkně zvládnuty.
Po velké kritice jsem byl mile překvapen jak příjemných těch 7 hodin se hrou bylo, a jak se tato investice vyplatila. Téma Mechů je ve hrách jako šafránu, tak jsem vděčný za tento kousek který mě pobavil a po shlednutí závěrečných titulků se dostavil pocit že tato hra byla zbytečně podhodnocována.
Po pěkném intru, se hráč ocitne uprostřed chaosu v New Yorku který je pod těžkým útokem. Začátek příběhu působil béčkově, avšak po celou dobu hraní drží mise pohromadě a neuráží hráče. Postavy co se zde objevují jsou klasickým prototypem a nijak zvlášť nepřekvapí.
Samotné souboje jsou fajn pokud máte rádi roboty, já jsem rád po dlouhé době uvítal změnu od klasiky ničení vetřelců, němců, rusů a dalších klišé nepřátel. Nepřátelští Wanzeři se dokonce kryjí, a umí i příjemně otravovat, přesto nepředstavují tak velkou překážku jako souboje s bossy. Ty jsou celkem časté a nabízí větší výzvu.
Prvek vylepší vašeho Mecha kdy si můžete za vydělané peníze pořídit jiné zbraně a vybavení bylo příjemným zpestřením a možností pro upravení stylu jak budete hrát a na jaký typ boje se zaměříte.
Bohužel co mě naopak moc nenadchlo jsou části kdy Dylan bojuje pěšmo. Nevím proč ale ovládání hrdiny je více těžkopádnější než jeho tunového kolosu. Míření a střelba se chová najednou hůře než tomu tak bylo po zbytek hry. Divné.
Hře je také vytýkána grafika, já s ním žádným problém neměl, není to sice poslední výkřik technologie ale svůj účel to plní a svižně se to hýbe. Tak to má přece být.
Hra je komplet v angličtině což některé hráče nenadchne, hudební doprovod je celkem výrazný a dokáže správně navodit ten pocit z akce. Jinak zde oceňuji taktéž cut-scény které jsou zde pěkně zvládnuty.
Po velké kritice jsem byl mile překvapen jak příjemných těch 7 hodin se hrou bylo, a jak se tato investice vyplatila. Téma Mechů je ve hrách jako šafránu, tak jsem vděčný za tento kousek který mě pobavil a po shlednutí závěrečných titulků se dostavil pocit že tato hra byla zbytečně podhodnocována.
Pro: Téma, Mechové, hratelnost, cena, zábavnost, zpracování
Proti: Je pravda že nepřátel mohlo být více druhů, hru nedoporučuji hrát v kuse dostaví se brzy pocit stereotypu