Heroes of Might and Magic První strategie kterou sem dohrál ,nepočítámli Pramáti a královnu tahových Strategii Civilizaci a hru Dunu která ale založila jiný žánr RTS ,a tu ještě s kodem:-) ALE ,mé vzpomínky nejsou tedy příliš čerstvé -)už sem ji nehrál drahnou dobu par let .
Nenašel sem ale jinou hru , kromě Spellforce která by mě tak bavila:) žánr Tahových RPG strategii prostě v mem světě sedí na zlatým truně ..a bohužel není moc podobných her k srovnání ,a nebo se mají k téhle Sáze asi tak jako Eragon k Panu Prstenu .. Nemá smysl tady psát principy hry ,jeji rozepisovat grafiku ,nebo hratelnost která byla ve své době u strategii revoluční vždyt sem jí hrál na pentiu 200mhz:D Máte hrdinu ,a králoství s hrdinou zabáráte doly a hledáte sním artefakty které vylepšují jeho schopnosti ,dobýváte města ,ve kterých děláte výstavbu dle toho jak sou blízko frontě ..do toho hraje melodická hudba a čas jde jako zrychleně najednou je venku tma :D ale vždycky je tu ještě poslední tah a nepřáteský Rod muže každou chvíly znovu zautočit -to mě na tom bavilo člověk musel být pořad v mirném napětí aby všechno rychle postavil a namakal avatara protože ,otálet se oplácelo vaší rychleu smrti při první navštěvě nepřítele,ale když ste ho porazili tak už bylo snadné dobýt jeho hrady prostě dával vždycky do utoku všechno