Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

  • PC 80
První Advanced Warfighter byl pro mě naprostým, ale naprostým překvapením. Na dvojku jsem se fakt těšil. A jak to tak bývá, moje nároky byly přehnané a hra mě lehce zklamala. Po všech směrech je o kus horší než první díl. Povězme si proč.

Opět jsme se s Jackem vrhli na kampaň v kooperaci. Po spuštění mě nemile překvapily změny v systému coop hry. Hraní je o dost jednodušší. Pokud vás nepřítel zabije, po chvíli se respawnete opodál. Má to ale dvě pravidla – po parťákovi nesmí nikdo střílet a parťák do té doby nesmí zhebnout, jinak je konec hry. Upřímně, naštvalo mě to. Počáteční mise jsou totiž až dementsky jednoduché - kde prakticky není jak chcípnout. Naštěstí se to po čase změní. Závěrečné 4 mise jsou naopak tuhé tak, že jsem byl za respawnování rád, protože jsme chcípali furt. A taky měly tyto mise konečně kouzlo jedničky, které zbytek hry tolik postrádal. Poslední misi jsme překvapivě dali na první pokus, ale můžu říct, že nic těžšího jsem za poslední dobu nehrál.

Jednička byla skvělá v tom, že design všech map byl hodně nelineární. Dvojka je více skriptovaná a mnohem více koridorová, což omezuje hráčovy snahy o taktizování. Dále mi citelně chyběly zdlouhavé přelety nad městem před začátkem a po skončení mise. Hře to dávalo reálný nádech a to ve dvojce prostě chybí.

Naopak potěšila hromada nových zbraní a dalšího vybavení. Grafika doznala pouze několika kosmetických změn, ale vypadá pořád skvěle a krásně se i hýbe. Zvuky a pocit ze střelby je jeden z nejlepších, co jsem doposavad zažil. Máte opravdu pocit že střílíte do živého. Jedna-dvě rány a nepřítel se kácí k zemi. Animace zásahu jsou vymakané a každej paňáca chcípne jinak. Jednoduše slast.

Trochu mě mrzí ta hromada bugů. Nevím jak u singlu, ale u mulťáku hodně haprují skripty (např. vrtulník odletí z bojiště pryč, aniž bychom do něj nasedli atp). Docela časté padání hry taky nepotěší. A umělá inteligence? Blbá, kluci nějak zapomínají střílet.

Verdikt: Horší než jednička, ale stále hodně zábavná akce. Nebýt bugů, šel bych o kousek vejš. 80%

Pro: výborný pocit ze střílení, audiovizuální zpracování, poslední čtyři mise

Proti: bugy, oproti jedničce menší a více koridorové mise, mnohá zjednodušení, výkyvy v obtížnosti

+12