Nemohu dělat nic jiného než upřímně poděkovat Nateovi, který nedávno postoval link na tenhle indie kousek. Za nějakých 3E se mi dostaly tři díly téhle adventury (a to nezmiňuji další hry).
Jedná se o velice krátkou adventuru (tak dvě až tři hodiny hraní), která se spíše soustředí na příběh a atmosféru než hádanky. Naštěstí se autoři poučili ze všech starých adventur, kde mohl hlavní hrdina nejen nosit po kapsách hevery, pneumatiky či různé kýble a cihly, ale také se v nich hráči zasekávali při logickou logikou neřešitelných úkolech. Nic z toho slečně Blackwellové nehrozí.
U TBL vám stačí jen průměrná bystrost a znalost aj, chyták tam není žádný, jen jsem narazil na dva případy, kdy jsem si říkal, že to „takhle nějak musí jít“, ale nešlo. Hráč musel nejdřív proklikat to, co po něm hra proklikat chtěla.
Ale jinak se jedná o skvělou věc. Malý počet charakterů, o to jsou propracovanější; plus celý ten nápad s duchem/duchy. V neposlední řadě i vtipnou. Za zápor považuji grafiku. Je sice fajn vrátit se do looku devadesátkových her, ale hře z roku 2006 to na ničem nepřidá.
Těším se až prubnu dlaší díly a rozhodně se chystám i na čtvrtý, který vyšel letos.
P.S.: Za život jsem nehrál moc adventur (tak pět šest), takže ostřílený adventurák možná bude mít jiný názor.
Jedná se o velice krátkou adventuru (tak dvě až tři hodiny hraní), která se spíše soustředí na příběh a atmosféru než hádanky. Naštěstí se autoři poučili ze všech starých adventur, kde mohl hlavní hrdina nejen nosit po kapsách hevery, pneumatiky či různé kýble a cihly, ale také se v nich hráči zasekávali při logickou logikou neřešitelných úkolech. Nic z toho slečně Blackwellové nehrozí.
U TBL vám stačí jen průměrná bystrost a znalost aj, chyták tam není žádný, jen jsem narazil na dva případy, kdy jsem si říkal, že to „takhle nějak musí jít“, ale nešlo. Hráč musel nejdřív proklikat to, co po něm hra proklikat chtěla.
Ale jinak se jedná o skvělou věc. Malý počet charakterů, o to jsou propracovanější; plus celý ten nápad s duchem/duchy. V neposlední řadě i vtipnou. Za zápor považuji grafiku. Je sice fajn vrátit se do looku devadesátkových her, ale hře z roku 2006 to na ničem nepřidá.
Těším se až prubnu dlaší díly a rozhodně se chystám i na čtvrtý, který vyšel letos.
P.S.: Za život jsem nehrál moc adventur (tak pět šest), takže ostřílený adventurák možná bude mít jiný názor.
Pro: story, hudba, propracované charaktery, atmosféra některých momentů
Proti: grafika; je to krátké, prý to vykrádá nějaký seriál