V mém jazyce "Bug Orchestra 2 :Fuckers of Tripwire"
Hra co měla potenciál něco dokázat mezi válečnýma FPS. Je lehčí než jednička, což mohlo přilákat více hráčů, než do jedničky a také jich zpočátku dost bylo, ALE.... bug, bug, bug. Bugy všude kam se hráč podíval.
Borci z TWI na tom usilovně pracovali, odstraňovali hovna, na které téměř nikdo nenadával, latali jeden patch za druhým, furt hovno, až hráčům došla trpělivost a na hru se vykašlali. Dopomohlo k tomu ještě vydání BF3 a MW3. No, všichni se na to nevykašlali. Z původních asi osm tisíc online hráčů, jich zůstalo něco kolem tisíce. Nevím jak je na tom dnes, ale nevěřím, že by se něco výrazně zlepšilo.
Hra co měla potenciál něco dokázat mezi válečnýma FPS. Je lehčí než jednička, což mohlo přilákat více hráčů, než do jedničky a také jich zpočátku dost bylo, ALE.... bug, bug, bug. Bugy všude kam se hráč podíval.
Borci z TWI na tom usilovně pracovali, odstraňovali hovna, na které téměř nikdo nenadával, latali jeden patch za druhým, furt hovno, až hráčům došla trpělivost a na hru se vykašlali. Dopomohlo k tomu ještě vydání BF3 a MW3. No, všichni se na to nevykašlali. Z původních asi osm tisíc online hráčů, jich zůstalo něco kolem tisíce. Nevím jak je na tom dnes, ale nevěřím, že by se něco výrazně zlepšilo.