Mistrovské dílo. Hra plná citů, pocitů a strachu. Nepřekonatelný příběh, kdy se pořád dokola budete ptát. Kdy, kde, proč, jak. Nebo "Kde se to tady sakra vzalo?". Příběh neuvěřitelně vygraduje. Po dohrání jsem byl jak v transu. Větší pocit uspokojení nad odhalením příběhu jsem nezažil.
Aby toho ještě nebylo málo, má příběh několik různých zakončení. Všechny jsou tak strhující, že jsem hře odpustil občasné problémy s kamerou. Občas jsem se musel nutit k dalšímu postupu, protože strach z neviděného je velký. Už jsem viděl spoustu lidí, kteří hru zahodili, protože se prostě moc báli. Ovládání, rychlost reakcí postavy hře nemůžu vyčítat, protože James není žádný mariňák a v podstatě je celou dobu v šoku. Obtížnost hádanek a soubojů si můžete nastavit. Na střední obtížnost hra zabere nějakých 9 hodin čistého času. A pak tu tady ještě scénář za božskou Marií.
Celou noční můru podtrhuje skvělá depresivní hudba (většinou spíše směsice antimelodických industriálních zvuků). Krásně vymodelované postavy. Emoce jim jdou věřit. Mlha, druhá dimenze, Pyramid Head. Skvělý zážitek.
Perfektně strašidelný horor.
Aby toho ještě nebylo málo, má příběh několik různých zakončení. Všechny jsou tak strhující, že jsem hře odpustil občasné problémy s kamerou. Občas jsem se musel nutit k dalšímu postupu, protože strach z neviděného je velký. Už jsem viděl spoustu lidí, kteří hru zahodili, protože se prostě moc báli. Ovládání, rychlost reakcí postavy hře nemůžu vyčítat, protože James není žádný mariňák a v podstatě je celou dobu v šoku. Obtížnost hádanek a soubojů si můžete nastavit. Na střední obtížnost hra zabere nějakých 9 hodin čistého času. A pak tu tady ještě scénář za božskou Marií.
Celou noční můru podtrhuje skvělá depresivní hudba (většinou spíše směsice antimelodických industriálních zvuků). Krásně vymodelované postavy. Emoce jim jdou věřit. Mlha, druhá dimenze, Pyramid Head. Skvělý zážitek.
Perfektně strašidelný horor.
Pro: strhující příběh, hisrorie Silent Hillu, přemýšlení na tím, jestli se to skutečně stalo, druhá dimenze, Maríin scénář
Proti: občas kamera, labilnější jedinci hru odhodí dříve než ji rozehrají (to nevím jestli je mínus)