Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Mass Effect 2

  • PC 80
Dvojka je jednoznačně hezčí, příběhem nutkavější, mnohé z kouzla jedničky se ale vytratilo a mnohé z hloupostí mě nemilých přibylo.

+ mnohem hezčí grafika, kterou můj prastarý PC pardál stále nečekaně i na plné detaily zvládá
+ 200% filmový začátek hry
+ některé sympatické postavy
+ vesmír a zkoumání
+ příběh

- ošklivá obálka :D
- množství postav, přičemž takový počet je zbytečný a mnozí jsou tak nevyužiti až pro hru naprosto zbyteční významem (Zaeed, Kasumi, Grunt, Jack)
- díky množství postav také velké množství misí loajality, které tak svým počtem už celkem zdržují
- Overlord, Liar of the Shadow Broker, Arrival, ostatní DLC jen zbytečně uměle protahovaly hrací dobu (pokud jste hru začínali od začátku se všemi dostupnými přídavky)
- na můj vkus příliš mnoho video sekvencí a animovaných neinteraktivních příběhových videí, u některýchž hra rozhodovala za mě.
- bugy, zasekávající se a "vypínající se" postavy, příběhové postavy, se kterými nelze mluvit...
- zbytečné zdlouhavé skenování planet. Kde je to rychlé jednoduché skenování z orbity jako v ME1, když je tohle ještě navíc vylepšená Normandy?
- když si před samotným rozehráním hry nejprve prohlédnu a prozkoumám vesmír a jeho galaxie, zase se mi postupně nedávkují mise. Hvězdná mapa je tak díky všem těm ukazatelům a informacích totálně nepřehledná
- palivo a jeho nákup, nutnost dukupovat sondy - jen způsob pro protáhnutí herní doby
- nutnost "ručně" cestovat mezi hvězdnými systémy jedné galaxie - - jen způsob pro protáhnutí herní doby
- přílišná konzolovost, nulová možnost nastavení, nemožnost vypnout nápovědu ve hře, která navíc chybně napovídá u klávesových zkratek, pokud si klávesy namapujete jinak, než autoři rozhodli, že je to správně, navíc nemožnost některé klávesy vůbec namapovat. Ještě že existuje Coalesced.Editor.
- žádná zkratka pro úkoly a kodex, všechno musí jít přes Escape
-- (ano, dva mínusy) za okleštěnou Citadelu. Kde je ta nádherná, rozhlehlá Citadela z ME1? Takového času a úsilí bylo věnováno na zbytečný přídavek se vznášedlem, jeho misí a mapami, přitom rozvíjení Citadely co do možností akcí, úkolů a její průchodnosti by byl DŮVOD DLC kupovat. Největší zklamání z ME2.
- až smutně nevyužité postavy Wrexe, Ashley/Kaidana (totálně) a Liary (u níž to alespoň trochu napravil přídavek)

Pro: Příběh, grafika, mimika, filmovost

Proti: Zbytečné postavy, zbytečně lacině protahovaná hrací doba, konzolovst

+9 +11 −2