V dobách začátku hry, kdy se mnohdy poměrně dlouho, ale o to s větším nadšením čekalo na představení postavy a s tím spojené odhalení nějakého nového prvku, zbraně nebo mapy, to byla naprosto exkluzivní online řežba s výborným humorem a nadhledem. V té době pro mě rozhodně 95%, protože jsem strávil neskutečnou hromadu času na českých i zahraničních serverech kosením protivníků ve výborně fungujících kooperacích mě zcela neznámých lidí.
Bohužel, Valve vycítilo potřebu ždímat a dostat ke hře mnohem větší množství i těch běžnějších hráčů, chtějících bezmyšlenkovitou střílečku v pěkném hávu a kašlajících na nějakou spolupráci či dodržování nepsaných, ale smysluplných pravidel. Přibyly ohavnosti typu klobouků, craftování, výměny, nákupů, free2play, kdy se hra zvrhla v online tržiště s nepřehlednými postavičkami, u kterých nebylo v rychlosti a na první pohled patrné, zda je hráč s vámi nebo proti vám. Už se nehrálo pro zábavu ze hry a pomoc parťákům, už se hrálo pro získání kloubouku, součástky pro vycraftění, čile se konverzovalo na toto téma, chat byl nabídkami a sháňkami přeplněn a protože to tak chtělo samotné Valve, neexistovala nějaká možnost utéct na "nezparchantělý nezacheatovaný server".
Hra u mě umřela v dobách klobouků a craftování. Po delší době jsem ji nainstaloval a zkusil znovu, jelikož jsem se ale nechtěl naštvat a ve svých mladých letech si uhnat infarkt z toho, CO se z téhle geniální hry stalo, šla znovu z disku. Moje hodnocení tak zohledňuje dobu, po kterou jsem hru hrál a užíval si ji a následné zošklivení klouboukováním a craftěním. Utnul jsem to ještě v čas, jinak bych musel pokračovat ze zelených do rudých čísel.
Bohužel, Valve vycítilo potřebu ždímat a dostat ke hře mnohem větší množství i těch běžnějších hráčů, chtějících bezmyšlenkovitou střílečku v pěkném hávu a kašlajících na nějakou spolupráci či dodržování nepsaných, ale smysluplných pravidel. Přibyly ohavnosti typu klobouků, craftování, výměny, nákupů, free2play, kdy se hra zvrhla v online tržiště s nepřehlednými postavičkami, u kterých nebylo v rychlosti a na první pohled patrné, zda je hráč s vámi nebo proti vám. Už se nehrálo pro zábavu ze hry a pomoc parťákům, už se hrálo pro získání kloubouku, součástky pro vycraftění, čile se konverzovalo na toto téma, chat byl nabídkami a sháňkami přeplněn a protože to tak chtělo samotné Valve, neexistovala nějaká možnost utéct na "nezparchantělý nezacheatovaný server".
Hra u mě umřela v dobách klobouků a craftování. Po delší době jsem ji nainstaloval a zkusil znovu, jelikož jsem se ale nechtěl naštvat a ve svých mladých letech si uhnat infarkt z toho, CO se z téhle geniální hry stalo, šla znovu z disku. Moje hodnocení tak zohledňuje dobu, po kterou jsem hru hrál a užíval si ji a následné zošklivení klouboukováním a craftěním. Utnul jsem to ještě v čas, jinak bych musel pokračovat ze zelených do rudých čísel.
Pro: Vzhled, humor, akce, kooperace, HW nenáročnost
Proti: Devalvace hry nuceným zpřístupněním co největšímu hráčskíému casual poli. The Team Fortress of Sims.