Od STALKERa jsem původně čekal něco mnohem víc RPG-like, nedočkal jsem se. Ale dočkal jsem se sice v mnoha směrech nevavážené a bugy narvané FPS, jejíž atmosféra mě ovšem už v úvodní lokaci naprosto uchvátila a STALKER mi tak dal jednoznačnou odpověď na to, jestli může existovat Fallout ve 3D.
Procházky po okraji zóny jsou neskutečně atmosferické až už jen kvůli nim rozhodně stojí si tuhle hru zahrát. Bohužel v dalších lokacích už jsem narážel na zvýšené množství bugů a nedodělky v gamedesignu byly cítit na každém kroku a i když atmosféra sama o sobě držela hru hodně vysoko skoro celou dobu, tyhle kiksy byly cítit a místama i docela dost.
Nebál bych se říct, že STALKERa je třeba hrát pro zážitek, protože samotnou hratelnost s jejími chybami a nevyvážeností lze těžko označit za kvalitní. Hodně chyb jistě napravují všemožné modifikace a pohrávám si s myšlenkou že někdy stalkera zkusím zahrát řádně upraveného.
Každopádně minimálně první část zóny doporučuju projít každému, už pro ten zážitek.
Procházky po okraji zóny jsou neskutečně atmosferické až už jen kvůli nim rozhodně stojí si tuhle hru zahrát. Bohužel v dalších lokacích už jsem narážel na zvýšené množství bugů a nedodělky v gamedesignu byly cítit na každém kroku a i když atmosféra sama o sobě držela hru hodně vysoko skoro celou dobu, tyhle kiksy byly cítit a místama i docela dost.
Nebál bych se říct, že STALKERa je třeba hrát pro zážitek, protože samotnou hratelnost s jejími chybami a nevyvážeností lze těžko označit za kvalitní. Hodně chyb jistě napravují všemožné modifikace a pohrávám si s myšlenkou že někdy stalkera zkusím zahrát řádně upraveného.
Každopádně minimálně první část zóny doporučuju projít každému, už pro ten zážitek.
Pro: *ATMOSFÉRA*
Proti: nědodělanost, nevyváženost, bugy,