The Cursed Crusade sklízela prokleté hodnocení, kdy se pohybovali podprůměrem a všudě se tvářili, že hra radši neměla vzniknout. Což by byl ale velký omyl, jelikož hra má potenciál, nabízí nevšední zážitek a odehrává se v atraktivní době.
Hra si skutečně bere reálný základ z období čtvrté křižácké výpravy, kdy se stali templáři nástrojem vraždění a touhy po moci a penězích. Hráč v roli prokletého templáře si projde tuto neradostnou éru řádu. Osobně bych dal přednost kdyby se autoři vykašlali na peklo a kletbu, a drželi se pouze historických reálii, bohužel ale většina her z tohoto období, přidává nějaké to fantastično a hrozby z pekel.
Samotná hratelnost spočívá ve většině případů v soubojích, kdy hráč se stává opravdu nelítosnou mašinou na zabíjení společně se svým druhem ve zbrani. Hra nabízí různorodé zbraně, meče, sekery, palcáty, kopí, kuše, luky, štíty atd... Hlavní výhoda je možnost zbraně kombinovat, v jedné ruce mít meč a v druhé sekeru, nebo vzít dva palcáty. Kombinací je několik a všechny lze vylepšovat o nové údery a styly.
Každá zbraň nabízí originální dokončovací údery, takže masakrování rytířů jen tak hned nezevšední. Kromě vylepšování zbraní, si hráč zlepšuje i postavu, a rozhoduje se kam přidá body, jestli do síly, pekelných schopností, umění se zbraněmi, výdrže či brnění. Ono i brnění je ve hře fajn prvek, protivníkovi nejdříve útočíte právě na zbroj, až ji zlikvidujete, tak teprve ho můžete zranit a porazit.
Příběh je takový běžný, a jeho otevřené zakončení mě trochu zklamalo. Co se týče grafiky tak jsem s ní byl spokojen. Hudba a dabing je standartní. Horší je to s ovládáním a kamerou, na to si člověk musí chvíli zvykat. Hra mě tedy ve finále příjemně překvapila, nečekal jsem že mě tak pohltí a bude bavit řezat se s templáři, přeci jen takových her je opravdu po skrovnu, a hru bych si užil více jen kdyby zde nebylo to peklo.
Hra si skutečně bere reálný základ z období čtvrté křižácké výpravy, kdy se stali templáři nástrojem vraždění a touhy po moci a penězích. Hráč v roli prokletého templáře si projde tuto neradostnou éru řádu. Osobně bych dal přednost kdyby se autoři vykašlali na peklo a kletbu, a drželi se pouze historických reálii, bohužel ale většina her z tohoto období, přidává nějaké to fantastično a hrozby z pekel.
Samotná hratelnost spočívá ve většině případů v soubojích, kdy hráč se stává opravdu nelítosnou mašinou na zabíjení společně se svým druhem ve zbrani. Hra nabízí různorodé zbraně, meče, sekery, palcáty, kopí, kuše, luky, štíty atd... Hlavní výhoda je možnost zbraně kombinovat, v jedné ruce mít meč a v druhé sekeru, nebo vzít dva palcáty. Kombinací je několik a všechny lze vylepšovat o nové údery a styly.
Každá zbraň nabízí originální dokončovací údery, takže masakrování rytířů jen tak hned nezevšední. Kromě vylepšování zbraní, si hráč zlepšuje i postavu, a rozhoduje se kam přidá body, jestli do síly, pekelných schopností, umění se zbraněmi, výdrže či brnění. Ono i brnění je ve hře fajn prvek, protivníkovi nejdříve útočíte právě na zbroj, až ji zlikvidujete, tak teprve ho můžete zranit a porazit.
Příběh je takový běžný, a jeho otevřené zakončení mě trochu zklamalo. Co se týče grafiky tak jsem s ní byl spokojen. Hudba a dabing je standartní. Horší je to s ovládáním a kamerou, na to si člověk musí chvíli zvykat. Hra mě tedy ve finále příjemně překvapila, nečekal jsem že mě tak pohltí a bude bavit řezat se s templáři, přeci jen takových her je opravdu po skrovnu, a hru bych si užil více jen kdyby zde nebylo to peklo.
Pro: Období křižáckých výprav, zbraně a možnost kombinování, RPG prvky, hratelnost
Proti: Kamera, ovládání, pekelné pasáže a prokletí