Z původně slibovaného simulátoru odstřelovače se stala tuctová TPS na střední vzdálenosti.
Tak za prvé, obtížnost je pro smích. Na nejvyšší obtížnost nepřátelé už při prvním výstřelu znají vaši přesnou lokaci a jejich MP40 jsou někdy stejně přesné jako sniperka. Patrně aby toto vývojáři kompenzovali, geroj vydží klidně i několik zásahů těsně za sebou. Kruci, když je to simulátor snipera, čekám, že na nejvyšší obtížnost půjde k zemi po jednom nebo dvou zásazích! Ale to by tady ani nemohlo fungovat, protože...
Úrovně značně omezují pohyb. Tyhle dveře nelze otevřít, na tamtu hromadu nelze vylézt, tudy se nelze plazit. Neviditelná zeď střídá neviditelnou zeď. Najít si nějaké skutečně vhodné hnízdo na odstřelování je tedy omezeno na to, co nabídnou autoři. A toho moc není. Krycí systém taky nefunguje úplně nejlépe, jakmile se snajpr odlepí z krytu, zvedne se nad úroveň oken, což nepřátelé často postřehnou a nepozorvaný přesun po výstřelu je tak velmi obtížný. Plynulá změna krytu kolem rohu taky nefunguje, je třeba nejprve z krytu vyjít a pak se do něj znovu skrčit.
Úrovně jsou docela malé a lineární a efektivní dostřel pušky M1903 - cca 600m - rozhodně nevyužijete. Hra považuje za daleký výstřel hodný extra bodů už střelbu nad 100 metrů. Ano, počítají se tu body, za každé zabití podle vzdálenosti, trefené části těla, případně toho, zda byl cíl v pohybu. Na mě tenhle prvek působil docela rušivě, škoda že se nedá vypnout, stejně jako lze nastavit frekvenci zpomaleného záběru při smrtelném zásahu cíle.
Kdyby se hra neprofilovala jako simulátor odstřelovače, možná bych byl shovívavější. Ať už si však o práci odstřelovače za druhé světové války myslíte cokoliv, chlápek z téhle hry to určitě není.
Tak za prvé, obtížnost je pro smích. Na nejvyšší obtížnost nepřátelé už při prvním výstřelu znají vaši přesnou lokaci a jejich MP40 jsou někdy stejně přesné jako sniperka. Patrně aby toto vývojáři kompenzovali, geroj vydží klidně i několik zásahů těsně za sebou. Kruci, když je to simulátor snipera, čekám, že na nejvyšší obtížnost půjde k zemi po jednom nebo dvou zásazích! Ale to by tady ani nemohlo fungovat, protože...
Úrovně značně omezují pohyb. Tyhle dveře nelze otevřít, na tamtu hromadu nelze vylézt, tudy se nelze plazit. Neviditelná zeď střídá neviditelnou zeď. Najít si nějaké skutečně vhodné hnízdo na odstřelování je tedy omezeno na to, co nabídnou autoři. A toho moc není. Krycí systém taky nefunguje úplně nejlépe, jakmile se snajpr odlepí z krytu, zvedne se nad úroveň oken, což nepřátelé často postřehnou a nepozorvaný přesun po výstřelu je tak velmi obtížný. Plynulá změna krytu kolem rohu taky nefunguje, je třeba nejprve z krytu vyjít a pak se do něj znovu skrčit.
Úrovně jsou docela malé a lineární a efektivní dostřel pušky M1903 - cca 600m - rozhodně nevyužijete. Hra považuje za daleký výstřel hodný extra bodů už střelbu nad 100 metrů. Ano, počítají se tu body, za každé zabití podle vzdálenosti, trefené části těla, případně toho, zda byl cíl v pohybu. Na mě tenhle prvek působil docela rušivě, škoda že se nedá vypnout, stejně jako lze nastavit frekvenci zpomaleného záběru při smrtelném zásahu cíle.
Kdyby se hra neprofilovala jako simulátor odstřelovače, možná bych byl shovívavější. Ať už si však o práci odstřelovače za druhé světové války myslíte cokoliv, chlápek z téhle hry to určitě není.
Pro: Grafika, pocit ze střelby puškou
Proti: Malé přímočaré úrovně, velká výdrž postavy, bystrozrací nepřátelé, neviditelné zdi