Touto hrou jsem byl nejdříve velice zmatený. Než jsem se naučil vše potřebné pro hru, uplynula nějaká ta hodina či dvě. Potom jsem si vesele zabíjel, sbíral předměty a pomaličku doufal že ta nekonečnost kterou cítím je jen začátek, že ta hra má nějaký konec v dohlednu. Ale AVWW na to jde jinak. Proceduální generování levelů je báječný koncept který by měl být využíván více (jistě si pamatujete na random mapy z Heroes of M&M) a v tomhle ohledu musím říct ano, levely fungují, nenašel jsem žádnou chybu, ni se zasekl kvůli špatně vygenerovanému levelu.
Ale tato hra je na mě zkrátka příliš rozlehlá. Nikdy, opravdu nikdy za celých mých xx let hraní jsem necítil takovou marnost jaká se dostavila po pár dnech hraní, kdy jsem si uvědomil zbytečnost hraní. Prázdnota, levelování k ničemu, neustálé zabíjení těch samých nepřátel v tom samém terénu. Nekonečno je fajn, ale člověk na to není tak docela připraven.
Ale tato hra je na mě zkrátka příliš rozlehlá. Nikdy, opravdu nikdy za celých mých xx let hraní jsem necítil takovou marnost jaká se dostavila po pár dnech hraní, kdy jsem si uvědomil zbytečnost hraní. Prázdnota, levelování k ničemu, neustálé zabíjení těch samých nepřátel v tom samém terénu. Nekonečno je fajn, ale člověk na to není tak docela připraven.